Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Retrovagntråden 14

Veladis skrev 2009-01-10 20:12:19 följande:
    Va?
    ja, bussgods ville ha 1.596,00 kr  för att frakta en vagn till göteborg från värmland! ,
  • Lokatt
    tamate skrev 2009-01-10 23:52:05 följande:
    ha ha va sjukt, har du ringt och dubbelkollat om det stämmer =)
    haha, ne jag har inte det. Får nog göra det, för det låter onekligen sjukt. *Men jag fyllde bara i deras uppgifter som man ska på sidan.

Ska kolla posten oxå, det ser ut att gå på 405 kr där.
  • Lokatt
    Tessax skrev 2009-01-11 00:13:53 följande:
    Lokatt, har de ingen prislista? I så fall gäller den, tror inte att det där priset stämmer (den där funktionen ger jag inte mkt för)
    ne, den funktionen var visst inte mycket att hänga i granen! Hittade nu, fasta priser i mitt landskap, 374 för barnvagn. Men gissa vad de beräknar att ett paket barnvagn väger då?! 60kg ! :-0 Tvillingvagn 100kg ! har de en skruv lös?!
  • Lokatt
    Myrkryp skrev 2009-01-11 00:30:58 följande:
    Lokatt skrev 2009-01-11 00:20:45 följande: Föga förvånande för ett län som så att säga "ä litte äftör" som mer regel än undantag. Enda fördelen är väl att det stora flertalet ute i stôgera inte har begripit att retro "is the shit"!
    hahahaha
  • Lokatt
    imsel skrev 2009-01-11 13:14:22 följande:
    Fast jag har ju inga såna butiker här.. bara Jysk.Skära kan man säkert, men då ska dom väl vara tunna, eftersom man ska kunna fälla upp ryggstödet i liggvagnarna.Går ju säkert att hitta om man bara letar, men eftersom alla här borde antingen använt gamla madrasser eller köpt nya, så tänkte jag fråga hur alla andra fått tag på sina.
    det är nog vanliga spjälsängsmadrasser de pratar om, funkar utmärkt att skära till, vill du ha tunnare finns det skummgummi på metervara på tex. syaffäerer eller åhlens som du kan klippa till.
  • Lokatt
    spuff skrev 2009-01-11 22:12:09 följande:
    Jag blir så glad ! Har hittat någon som vill köpa min fina vagn som jag knappt kan skiljas ifrån. Det känns toppen när någon som verkligen verkar förälskad i vagnen ska få köpa den...särskilt när jag var så deppig över att behöva sälja (får verkligen inte plats med fler vagnar nu och måste prioritera de vi använder eller ska använda).Hoppas nu att affären går felfritt, det är oftast nåt som trasslar.
    vilken ska du sälja?! Inte en viss som jag extremt gärna skulle vilja ha hoppas jag!
  • Lokatt
    spuff skrev 2009-01-11 22:48:13 följande:
    Inte den gröna om det är den du vill åt Det är pga att jag fick den gröna som den röda måste bort.
    haha, misstänkte det den röda är oxå fin! hoppas den får ett bra hem!

åh, vad jag vill ha en som din gröna!! *drömmer om chassit på natten* 
  • Lokatt
    spuff skrev 2009-01-11 23:22:52 följande:
    Det är ett ypperligt chassi men inte fullt så mycket gung i det som man skulle kunna tro, annars perfekt.
    nej, jag har hört att det är stumt, själv minns jag inte, senast jag var nära ett var jag sisodär 10månader

Eftersom det är lite stummare passar det nog bättre till en sittvagn
  • Lokatt
    Tessax skrev 2009-01-13 19:31:36 följande:
    Observera fårskinnwww.tradera.com/Akpase-med-akta-farskinn-70-t...
    sån har ju jag! Men enda vagnen som är blå är min 60-talare och den kan jag inte med att sätta en 70-tals påse i. Eller vad tycker ni?

Vad hade dom för åkpåsar på tidigt 60-tal? Tror inte jag sett några?!
  • Lokatt
    tamate skrev 2009-01-14 00:00:24 följande:
    är inlägget jag skrev rätt i tipstråden eller är jag ute och cycklar?
    Lät bra tycker jag!
Svar på tråden Retrovagntråden 14