Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Retrovagntråden 14

halloj
    kikar in lite.nu är det lääänge sedan man var och skrev i tråden.hoppas ni har fyndat mycket.här har man ingen vagn numera utan mest retrosaker

den röda 70 talsvagnen som fanns på blocket biligt,blev den en trådvagn?

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Boothwalker skrev 2009-01-06 13:16:54 följande:
    denna är förresten grön och inget annat. Färgen vill verkligen inte visa sitt rätta jag på bild.
    villka superfina vagnar
  • Familjetrollet
    Tessax skrev 2009-01-06 21:15:42 följande:
    Nån mer som vill vara med på listan över de som kan tänka sig att hjälpa till att hämta vagnar åt andra här i tråden om det skulle vara så att säljare inte vill/kan skicka? Det händer ju inte speciellt ofta och man förbinder sig inte att hämta om någon hör av sig, passar det inte just vid det aktuella tillfället får man självklart säga nej. Men man ska kunna tänka sig att hämta om man har möjlighet. Man ska kunna ta sig inom det område man uppger och till ett Bussgodsombud (eller åtminstone till Posten) och dessutom fixa en stor kartong att skicka i (finns hos TV-/cykeltåterförsäljare).Inboxa mig!Följande orter/landskap finns ingen i nuläget:Mellersta Småland (Växjö/Värnamo/Ljungby)BlekingeVästkusten (Varberg, Falkenberg, Halmstad)Östergötland (Mjölby/Motala/Linköping/Norrköping/Nyköping)ÖrebroVärmland (Karlstad/Arvika/Torsby/Hagfors)Södermanland/Västmanland (Eskilstuna, Västerås)Härjedalen (Sveg)Norrland (Norr om Östersund/Sollefteå/Kramfors)
    jag kan hämta upp inom linköping/östergötland i mån av tid
  • Familjetrollet

vet nån villket årtal brio sulkyn sitty med fruktmotiv såldes.ska vara i början av 90 talet ev slutet av 80 talet.hjulen har de klassiska plåtnaven och tyget är lila med fukter

• Familjetrollet
    AlexandraK skrev 2009-01-17 17:02:10 följande:
    Kan man tvätta skumgummimadrass? I tvättmaskinen el för hand?
    skummgummi är väldigt svårt att torka efter tvätt,trots många cetrifuger så är skummgummit ofta fullt av vatten då det bli som en tvättsvamp
  • Familjetrollet
    spuff skrev 2009-01-17 22:45:17 följande:
    Förresten, nån som har koll på Norrköping? Jag bodde där för flera år sen och då fanns det många stora, bra loppisar. Funderar på en tur dit, men undrar om läget fortfarande är bra när det gäller att fynda? Har för mig det började bli lite dyrt på tex Myrorna när jag flyttade.
    myrorna är dyra fortfarande .ang loppisar så finns den årliga vid himmelstalund varje sommar kvar
  • Familjetrollet
    Nemia noj skrev 2009-01-18 09:18:23 följande:
    OT men vi prata ju om emmaljunga sent 90 tal här om dagen, och någon som var osäker på om prismon var enbart liggvagn, men hitta denna på tradera och där verkar den helt klart finnas som duo?? www.tradera.com/Barnvagn-Emmaljunga-auktion_8...
    den är en 98 ellr från 99.har tyvärr inte vagnlänken på denna dator
    Boothwalker skrev 2009-01-18 09:46:53 följande:
    Norrköping är trevligt hur eller hur =)Vart bor du?
    norrköping är bra stad att fynda i.ska dit om nån/några veckor
  • Familjetrollet

hur går med retrovagnar numera.jag har lagt av med vagnhobbyn numera.finns ingen plats eller tid för det längre.

tycker ni att retrovärdet har sjuknit på vagnarna och tillbehören?

kolla gärna min länk ovan

Svar på tråden Retrovagntråden 14