Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

Retrovagntråden 14

Tänk att det finns folk som tror att dom kan ge skambud på vagnar och sen hoppas på att säljaren ska gå på de, BARA för att dom ska i sin tur sälja vagnen vidare och tjäna på de.
    När jag svara mailet med att vagnen var värd mycket mer och jag inte skulle sälja den iaf. Så vart personen SUR och skrev ett svidigt svar tillbaka att jag var hutlös med mina priser och att jag kunde lycka till med försäljningen, hon skulle hitta en billigare vagn och då skulle hon skratta åt mig!

Jag har fått bud på 1500 kr på den vagnen idag, men precis som jag skkrev till den sura köparen så skrev jag även till han med 1500 kr budet att vagnen inte var till salu.

Den sura köparen erbjöd 400 kr för min e-ljunga duo -77. ?!

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    SABL skrev 2009-01-13 17:56:59 följande:
    Haha, ja vissa kan ju verkligen bjuda lågt. Visst man kan alltid försöka, men Hallå, man får ju ta ett nej då också :D Tittade in på din blogg, på dina "nya" vagnar och insåg att jag måste ju hitta nått inför sommaren. Haha
    Hon skrev tillbaka att jag tog ockerpriser? och att hon minsan visste att jag var dyr för hon handla alltid på ebay. Jag skrev det till henne andra gången, att JA endel ärliga personer köper vagnar för 1000-3000 kr bara för ATT ha barn i dom eller just för att dom älskar just den vagnen, en del Oärliga personer köper vagnar på skambud för att kunna tjäna en hacka själv på dumma försäljare!

MORRRR..

Och påminnde henne oxå att vilket bud hon än la var den inte till salu. jag har ju redan tackat nej till bra många mer hundra än hennes fjuttoga 400.

ORKA..
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Tessax skrev 2009-01-13 18:35:03 följande:
    Du får väl skratta åt henne då Och säga "Ja men köp du av någon annan då " Ingen tvingar ju henne att köpa av dig liksom Nemia noj skrev 2009-01-13 18:08:33 följande:
    hahah precis
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Sarah var hitta du den o vad fick du ge?

Jag kanske blir med mint grön liggvagn när min kräksjuka åkt på semester  Kom som på posten i natt.
    Ringde en dam i morse och berätta att hon hade en mint grön 80 talare (misstänker själv 90 talare) men men, ska åka o titta så fort jag bliivt frisk förklarad

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-01-16 11:34:25 följande:
    den var helt gratis.... Nemia noj skrev 2009-01-16 11:31:53 följande:
    ahh ska inte gå mer in på de köpte oxå en gratis vagn här om dagen
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Nemia noj skrev 2009-01-16 12:21:06 följande:
    ahh ska inte gå mer in på de köpte oxå en gratis vagn här om dagen
    Fast inte så gammal och inte den fina modellen. Min var en e-ljunga -02 classic svart.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-01-16 12:31:02 följande:
    Katta- var det typi måndags?på högra sidan?Såg den men orka inte dra fram den. fick oxå en emmaljunga från mitten på 90 talet, syns i bakgrunden på en av bilderna, och den var i så jäkla bra skick.
    Ja de kan de vart. pappa fiska upp den.

Var i stan igår oxå o fick hem en E-ljunga typ 01-02 även den med ledat handtag.

OT men skoj att fiska
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    jagäraf skrev 2009-01-17 09:28:05 följande:
    Den här (överdelen) är från -70 om jag förstått Nemia rätt.
    70/71 japp, de va den infon jag fick av tamate (om jag minns rätt säljare
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Tessax skrev 2009-01-17 19:57:32 följande:
    Kolla vilken cool! Nåt att ha under retrovgnen när man ska ut i parken i vår kanske? www.tradera.com/Camping-Picknick-set-fran-60-...
    Wow säger jag! Hoppas den inte blir för dyr, exakt den modellen bestick hade min farmor o farfar, tror ännu det finns endel kvar.
    3 barn.. 4 Änglar...
Svar på tråden Retrovagntråden 14