Inlägg från: spuff |Visa alla inlägg
  • spuff

Retrovagntråden 14

MissMio skrev 2009-01-12 10:09:25 följande:

Jaa, absolut!! Du får väl lägga ett bud och hoppas på det bästa!! Jar har iof en marinblå Comfort, o om ränderna i åkpåsen är blå skulle den kunna vara snygg även i den!! Men det är lite svårt att se om de är blå eller gröna..... Kan ju vara vilket som!!
    Man kan ju maila säljaren och fråga. Är det blått passar det bättre med din. Kul att pigga upp vagnen med en mönstrad påse!
  • spuff
    AlexandraK skrev 2009-01-12 11:07:24 följande:
    Detta fick jag nu: Hej igen! Jag har redovisat för dig de faktiska förhållandena. Det är upp till dig att godta eller förkasta dem. Vänligen inkom med bud om du är intresserad (för närvarande ligger det högsta på 1 000 kr). Annars föreslår jag att du och jag härmed avlutar vår e-posttrafik. Med vänlig hälsning xxxxxxxxxx Hmm. Han har ju knappast svarat på mitt mail... *suck* Jaja, jag struntar i de nu. Känns ju inte så kul att vilja göra affär med honom. Hoppas inte vagnen stannar hos honom i alla fall.
    Jag tycker du gör rätt i att lägga ner affärerna med honom nu. Är det någon här i tråden som bjudit 1000 spänn? *nyfiken*
  • spuff
    jagäraf skrev 2009-01-12 11:38:29 följande:
    Jag tycker chassit på den vagnen är superfint men klädseln ser förjäklig ut. Är den original, tro?
    Ja, klädsen ser ut som gammal lump Men man skulle ju kunna klä om den, rött är ju så fint!
  • spuff

Mötte tre retrovagnar på en och samma gata idag (+ att jag hade min gröna då)! En blå 60-tals sittvagn som jag sett förut (tror Emmaljunga), en ärtgrön 70-tals AWN sittvagn och en 80, 90-tals Emmaljunga liggvagn i grått tyg. Jag blev på väldigt gott humör!

• spuff

Nemia: Din lila Brio comfort är såå söt! Jag är mycket förtjust i såna vagnar, ser fram emot bild med sufletten sen.

• spuff

Nemia noj skrev 2009-01-12 22:10:48 följande:

japp nede under rubriken brio ligger en bild på den med sufletten på.
    *springer o kollar*
Svar på tråden Retrovagntråden 14