Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Retrovagntråden 14

Aj aj aj Jävla foglossning jag börjar snart lipa Kan inte sova om nätterna när det är såhär skit.

• Garageänkan
    spuff skrev 2009-02-04 22:26:00 följande:
    Stackars. Värst vad folk är gravida då, när ska du ha en liten ålänning?9 juli är det beräknat... haft ont sen v 6 typ... gått som en anka sen dess iaf... Kul när folk kommenterat att man går som en gravid men magen saknas. Ville inte outa för tidigt riktigt nej...
  • Garageänkan

En såndär grej man sätter fast kopplet på cyklel med lär ju inte funka för väger bebisen inte tillräckligt mycket och hunden rycker till så lär ju alla dratta på ända...

• Garageänkan
    spuff skrev 2009-02-04 22:49:38 följande:
    Grattis !! Min dotter är ett julibarn. Härligt förutom allt vatten man samlar på sig i värmen innan förlossningen...Jotack, gicj 9 dagar över tiden 24 juli- 9 augusti 2006 i hettan
  • Garageänkan

Lokatt skrev 2009-02-04 22:56:09 följande:

Inget av dom skulle funka tyvärr, måste ha kopplet i handen, detta är en busig unghund, så jag måste ha koll på henne. Nån form av stopp i öppningen på kroken, men kommer inte på hur bara.
    Funkar det att tejpa den då? Så den är emot ramen så inte kopplet fastnar?
  • Garageänkan

Garageänkan skrev 2009-02-04 22:57:03 följande:

Lokatt skrev 2009-02-04 22:56:09 följande:
    Funkar det att tejpa den då? Så den är emot ramen så inte kopplet fastnar?
    Men, då funkar ju inte väskan... glöm det

Nätkasse som sitter fast med buntband???
  • Garageänkan

Tessax jag vet en som har en sån röd sittvagn men jag tror inte den är manchester utan plysch men hon har tagit bort sig från fecebook så jag har ingen kontakt med henne mera men om hon kommer hit så ska jag lova fråga om den är tilsalu. Jag kan annonsera här på Åland om du vill.

• Garageänkan

Tessax skrev 2009-02-06 20:04:52 följande:

Vad snällt! Har ju dock redan en brun i samma modell, är mest ute efter en sån vinröd i manchester och med fjärilsfodret så att jag får en exakt likadan som den jag hade som liten.
    ska höra hur den ser ut inuti.
  • Garageänkan

Babom skrev 2009-02-08 17:46:39 följande:

www.blocket.se/vi/19937679.htm Återigen någon som använder min bild utan att be om lov... Planerar att svara på annonsen, måste bara komma på något fyndigt att skriva först.
    Vad skurkigt.
Svar på tråden Retrovagntråden 14