Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

Retrovagntråden 14

Nemia noj skrev 2009-01-24 16:24:26 följande:
    www.blocket.se/vi/19937103.htm?ca=19_sSARAH: denna här jag blivit lovad.
    Jag ringde dom bara några minuter efter den kom ut och bestämde med dom.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-01-24 16:27:36 följande:
    men det måste vi ju kunna ordna då. Ska inte micke upp nåt...
    Jag diskuterar de med micke just nu Kan man kanske hoppas på lite semester själv oxå.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Lokatt skrev 2009-01-24 16:33:02 följande:
    neima, den du ska ha är så fin!!Jag tittade i swinghunnys galleri nu, hon har en 60-tals sulky som påminner massor om min, nästan lika, och på den har hon emmaljunga klistermärken. "mysteriet" nästan löst alltså! Om det är nån som kommer in och kan bekräfta att det är emmaljunga blir jag jätteglad
    Ja jag hoppas bara jag kan lösa de med frakten inom kort eftersom hon inte vill skicka, hon tyckte det blev lite för svårt för dom. Och jag förstår dom de e inte de enklaste.
    Men blev ju desto svårare för mig att få hem den oxå då.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-01-24 16:54:51 följande:
    Katta- om ni åker iväg. hjälper du mig då? ;.)
    Ja, får se om jag kan övertala M. Värkar inte särskilt lyckat men men..
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-01-24 17:06:42 följande:
    Är det någon ide att ens tänka tanken att sälja en solid, klädseln är ganska solblekt med hel tror jag. Eller ska jag satsa på nytt tyg!
    SARA!!! Jag är ännu tok intresserad av Soliden!
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    sarahl skrev 2009-01-24 18:13:29 följande:
    Katta- hade glömt det. Hör av mig om jag bestämmer mig, annars får du jaga mig. Förästen rost mellan chassit och klarlacken går väl inte att få bort du som vet.
    njee tror inte de, då e nog stor risk att du förlorar lacken. är det målat chassi går det ju slipa bort rost o färg o måla upp nytt, men e det chromat får du nog blestar o croma om.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Oki, fritt fram för er uppsala bor att norpa vagnen jag vidde ha, dom backa hlt nu. Hon tyckte jag la ned för mycket energi på den för att få köpa den, (resa dit, alt frakt, mm) och vagnen var ju trots allt från 60 och välanvänd skrev hon så den var inte värd de. Hon tyckte de borde vara enklare hitta en likvärdig här på ön.. Hon skudde bara veta
    ja ja de kommer fler.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    spuff skrev 2009-01-24 19:11:03 följande:
    La ner för mycket energi ? Klart man anstränger sig om man vill ha vagnen. Ville hon inte sälja den till dig eller menade hon att den var i väldigt dåligt skick? Tråkigt att höra.
    Hon tyckte den var för mycket använd, för gammal, och i sämmre skick för att lägga ned sådan energi på.
    Så kan de gå, får leta vidare och vara glad av att ha pengar kvar i plånboken
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

ja de va lite konstigt argument om vagnen, men men jag ödslar inte mer tid på den, misstänker hon hitta annan köpare eller nått på närmare håll men inte vill tala om de.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    Någon som käner igen vagnen?

Någon som kan/vet något om denna vagn, skit dålig bild men har ingen bättre och vagnen har inte samma klädsel idag som då. Tänkte om någon kände igen klädseln eller nått o vet år o modell .
    3 barn.. 4 Änglar...
Svar på tråden Retrovagntråden 14