Inlägg från: Nemia noj |Visa alla inlägg
  • Nemia noj

Retrovagntråden 14

AlexandraK skrev 2009-01-25 18:05:38 följande:
    Undrar om ngt är lätt för mig att klä om... Hihi.  
    Dom är lätta att klä om jag har klätt om min Dennis och de gick bra. Vill inte du ha den köper jag den gärna. Om du skulle vilja skicka den åt mig eller så.  Himlar lite med ögonen
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    AlexandraK skrev 2009-01-25 18:12:45 följande:
    Nä, jag säger pass. =) Vill du ha den o dom inte kan skicka den så hjälper jag dig.
    Han ville inte skicka den. Men jag får köpa den om någon vill hämta den
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    AlexandraK skrev 2009-01-25 20:09:48 följande:
    Svar på #2458Då får jag nog se till o göra de fort. Och skicka den likaså. Helt plötsligt kanske jag sätter igång o föder barn.
    Ahh idag? Nu ska vi inte ha så brott här.. Barn kan vara sega att vilja ut i kylan, fråga min mellersta gick 14 dagar över med henne
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    spuff skrev 2009-01-25 20:56:26 följande:
    har något tagit denna www.blocket.se/vi/19987842.htm?ca=11_s? någon som bor nära Ystad?
    Ja troligen jag Köparen har lova hålla den, får se om allt klaffar bara.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj
    spuff skrev 2009-01-25 20:58:39 följande:
    Attans Ja, ja, jag har ändå inte plats just nu.
    Men jag kan hojta om de inte går i lås.
    3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Idag blev jag med min första Brio tvilling sulky, kromat chassi, små vita hjul  med kromade kapslar, coh grön klädsel med blå sidor. Kan tänka mig sent 80 tidigt 90 ? Någon som vet? Alltså samma modell som sitty fast tvilling. Bild kommer snart.

Blev oxå med chassi. Troligen dockvagn, och mest troligt 70 tal med tanke på handtaget, men vet dock inte vad för modell. Och hjulen går att ta av så tror jag säljer hjulen för sig eller använder dom till min andra.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Bilder på min nya Brio tvilling sitty, chassit och bättre bild på emmaljunga 70 talaren.

dockchassi. avtagbara hjul.Brio tvilling sittyEmmaljunga med spakchassi. 70 tal.

3 barn.. 4 Änglar...
  • Nemia noj

Och nu ringde sambon och sa att han kommer hem med ytterligare en tvilling vagn, men han visste inget om den, mne de va enE-ljunga

3 barn.. 4 Änglar...
Svar på tråden Retrovagntråden 14