• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • Ragge24

TARANTINO:Grattis!!:)när hände detta?Jag och min sambo ska det med:)

• Ragge24

Jo tack,det är bara bra. Mår bebisen bra?det var en lugn helg här. Ikväll ska jag hem till mina föräldrar och gratta min mor för hon fyller år idag. I morgon kommer ev mina svärföräldrar hit och hälsar på och då ska vi kanske köpa barnvagn:) och så har jag innebandymatch på kvällen.Blir det en lugn helg nu me?

• TARANTINO

Det hände igår! när ska ni gifta er då? får säga grattis till er med =)

• mirakulix83

Pappan Blå: Vsg. Synd att vänta så länge. Hoppas att det blir bättre.

• mirakulix83

Pappan Blå: Vi har allt som htailog hade skrivit + mödravårdspapperna.

TARANTINO: Grattis till er båda.

• Israeli2000

Tarantino: Grattis!, själv gifte jag mig i sommras, bästa dagen i mitt liv. Underbart väder var det också, can´t ask for more.

• TARANTINO

Grattis själv! =) låter härligt de :) själv hade vi snöväder :/ men vi gifte oss borgligt så det gjorde inte så mkt.

Händer något kul i helgen?

• mirakulix83

TARANTINO: Vsg

Israeli2000: Grattis i efter skot

• NelsonXX

Hejsan allihopa!

Skriver in mig i tråden fastän vi har en lååång väg kvar. BF i början av augusti! Vår väg har inte varit en dans på rosor så att säga så nu hoppas vi på att allt går vägen. Detta är vårt första barn och jag hoppas att man kan hitta lite tips i tråden om det är något man funderar på.

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2