• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • Israeli2000

Mirakulix83: Hoppas det går bra med din sambo, jobbigt när ens respektive har ont, man vill göra nåt, men det finns ju inget man kan göra direkt, utom att finnas där.
    Min fru har mått jätte illa till och från, man känner sig lite maktlös när man inte kan göra nåt.

• Israeli2000

frkarl: Grattis och välkommen!

• mirakulix83

Israeli2000: Synd att man inte kan trolla då hade man tagit bort det onda. Vi snart åka in på KK se vad dom säger där.
    Jag hör av mig sen hur det har gått.

• TARANTINO

Jorå! varit en rätt lugn helg annars. Hur har din helg varit?

• Ragge24

mirakulix83: Jodå,förutom att min västertumme ser it som ett blåbär efter att jag spelat innebandymatch igår så har helgen varit lugn.Det låer inte kul att din sambo har ont i magen.Hoppas det inte det är nått som är fel med eran bebis.Tänker på er.

• TARANTINO

Hoppas din tjej mår bättre snart Mirakulix! Min flicka har också ont i magen till och från. Förverkar och sammandragningar samt fogverkar sa dom att det var. :/

• Pecado

mirakulix83: Några nyheter att förmedla ang. din dams tillstånd?
    Alltid tråkigt att höra att hon har ont. Frugan klagar oxå från och till på värk lite här och där. Men man kan ju bara göra det lilla för att va hjälplig.
    Tänker på er o hoppas allt är väl.

Helgen var hellugn, kolla bara lite på hockeyn och shoppa lite i väntan på nedkomsten.

• mirakulix83

Ragge24: Det måste gjort ont. Det var ju bra.
    Doktorn sa att det var inget fel allt var normalt.
    Det värkar mkt konstigt ändå att man kan inte ha så ont för inget tycker man. Tack så mkt.

TARANTINO: Vi får hoppas det. Fy synd om henne. Hoppas att det går över när våran bebis kommer ut.

• mirakulix83

Pecado: Det var mkt snällt av er. Hoppas att det går över snart.
    Det var ju trevligt ju att ni har fått en fin helg

• htailog

Hoppas alla pappor (och mammor) har haft en bra helg...

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2