Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Passau: Tack för post

*klurar på gentjänst*

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-26 20:08:43 följande:
    Sådärja, nu har jag också varit duktig med T. Lokatt, ja, de hade fiskedamm och man fick då säga storlek och tjej/kille och så fick man fiska. Men de hade bara en sak av varje sort, alltså alla stl 110/116 tjej var velourkjol orange/brun/beige. Alla killvarianter från 74-110 var robottröjor, om jag minns rätt osv. Något av de nya bör de ju ha tycker man. På mässan hade de velourmössorna med moln med sig också samt kalasförkläde som specialerbjudande. Fröken Småland, fin säng - innan den blev nerkissad.
    *rusar in på T och snokar*
  • Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-26 20:36:16 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-03-26 19:42:24 följande: Så lite så!*sitter på vakt i brevlådan så ingen snor min post*

Säljer du på Tradera?
  • Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-26 20:51:57 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-03-26 20:39:16 följande: säljer vad?
    Tja, generellt . De flesta av oss kränger ju hej vilt där, jag var mest nyfiken på ditt nick i så fall
  • Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-26 21:04:16 följande:
    är lite dålig på att sälja men ibland kommer det*L*har ju "snart" bf och "bara" en sedan innan så jag har sparat allt...men ibland så...funderar på att sälja en kamera men får man ngt för en system APS kamera idag?
    Tveksamt. Kolla in på avslutade auktioner på Tradera.
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-26 22:43:46 följande:
    tittar in en snabbis, har dels tittat på antikrundan, dels hållit på och rengjort samt pimpat buggan! Inför morgondagen Är nästan helt klar med ett nytt ryggtyg, är hitills riktigt nöjd! Så fint tyg! Bara hålen för selen kvar nu! Sen kvalar min bugga in på min snyggast vagn lista alla gånger om! kavat, låter bra med meandi. Letar mig nog till den montern snabbt imorgon. Hade du inga så och frö plander alls? Fr.S, hurpass grejar du i trädgården? Ska du så frön?Undrar hur det går för Lindadjo, hon bär väll kartonger så svetten rinner
    Åh, ha det så himla kul!

Mitt trädgårdsengagemang sträcker sig till att jag vid riktigt fint väder sitter där och surfar
  • Fröken Småland

Jag tycker att det låter som att du har full koll

Vår gräsmatta är bara helt grön förutom maskrosor som jag också gillar jättemycket. Vem är det som har bestämt att det är ogräs? *rasist*

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-27 07:50:42 följande:
    Allvarligt så har jag inte ens funderat på frö. Tror inte jag själv riktigt insett hur kass jag varit och hur dålig ork jag har till saker. Men, nu känner jag mig trots den hemska förkylningen lite piggare, lite mer på rätt väg, så jag hoppas på det. Jag älskar ju att pula med växterna och så och greja och borde ju ha en massa planer egentligen!Ska fundera lite på det. Hade dock skitont i båda knäna igår. Men inte alls så ont i resten av kroppen som brukar ha ont och jag brukar inte känna av knäna så jag sa till maken att i natt blir det nog snö om vi ska lita på mina knän. Det var alltså fint vårväder igår och jag hade inte sett några prognoser och nu ligger det över 5 cm snö! Hoppas ni får kul idag Lokatt!
    Kavat, din gamla spågumma
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6