Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lindadjo skrev 2009-03-21 19:21:47 följande:
    Ni vet väl varför jag är så sällan här just nu... här kommer en bild på det första flyttlasset
    Wow! Får ni redan flytta in grejorna? *spännande*
  • Fröken Småland

Sista dödsrycket härifrån, sen väntar Mankell ivrigt på mig

Maja fick efter en del övertalning låna min nya kamera och invigde den genom att ta ett kort - rakt in i sin garderob Inte för att hon är så förtjust i sina kläder eller så, utan för att hon tyckte att det var ett bra motiv att ta kort på helt enkelt. När jag berömde henne för hur fint hon fångade kläderna på bild och att hon fått motivet perfekt placerat i mitten så utbrast hon: Mamma, det måste du visa tjejerna på nätet!

Så här kommer bilden på Majas garderob

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-21 22:29:15 följande:
    jag ska nog inte fota mina barns garderob tror jag *håller hemligt hur knäpp man är*Jag ville sy ikväll, men som vanligt sitter jag här med minstingen i famnen. *muttrar* Han är för stor för det här nu ju.I eftermiddags bråkade de två stora och dottern knuffade sonen så han ramlade rakt med ansiktet på en vass leksak (ett stort plasthus) Han fick flera småsår och blånader, ser jätte trist ut
    Stackars liten

Men vadå hålla hemligt graden av sinnessjukdom? Jag outade min fulaste hemlighet med åkpåsarna ju
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2009-03-22 17:12:34 följande:
    så du var inne på bloggen ?mwn är jag inte väldigt stor?
    Ja, när du lockar med bebismage så kan inte ens jag låta bli . Jo, visst är magen stor men det blir den ju ofta när man är omföderska. Dessutom så är hela magen svullen pga hormoner och ökat vätskeansamling så det gör ju sitt till. För att inte tala om din gamla IBS . Magen kommer antagligen inte att växa den närmaste månaden alls. Men fin är den/du!
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-22 18:35:10 följande:
    idag var jag och de två älsta barnen på bio ihop! Jätte mysigt att få ägna sig åt bara dom lite, vi såg pettson och findus Glömligheter, mellansonens första gång på bio någonsin och dotterns andra.
    Den var vi också på idag! Hahaha, det var ju festligt!
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-22 18:44:54 följande:
    haha jasså, kul Hade du med bägge barnen? inte va?
    Jo, båda var med. Det gick jättebra!
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-22 19:22:19 följande:
    tack, men tror du jag kan skicka in hunden utan mig?! hahaha vad duktig han var, filmen var ju ganska lång ändå
    Han är en liten ängel

Det går säkert jättebra på utställningen! *tror på*
  • Fröken Småland

Jippie, har lyckats få ut åtta auktioner idag Inget som jag blir rik på dock, mest småkrafs som är för bra för att slängas...

Men visst känner man sig obeskrivligt duktig när man lagt ut? Hur gjorde man förr? Slängde?

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-22 20:43:18 följande:
    tipsar om att du glömt skriva storlek i nanoou auktionen, är det 86 el. 92? Vilka för övrigt var jättefina, hade jag haft mer att spendera hade jag varit spekulat
    Tackar... *rusar in på Tradera*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6