Lokatt skrev 2009-03-17 22:56:09 följande:
va?! hon är både trevlig, snygg och får tvillingar?! *muttrar om orättvisor*Fast jag är inte naturligt rödhåring
iaf. När jag var rebellisk ung tonåring, då skulle ni sett mitt hår ni Tror jag haft alla färger utom brunt Det närmaste brunt jag haft är nog nu. Har du haft hennafärg? måste ha varit i samma period i livet som du skaffade tatuering eller? Numer säljs ju knappt henna färg, tur det kanske, kommer ihåg vad den var bökig och smulade så hela badrummet blev rött!
johodå henna kan man köpa fortfarande. Men numer så får man vara om sig och läsa ordentligt så den inte är utblandad med annan skit. Idag kan man köpa röd henna, brun henna och svart henna. men den svarta är ofta utblandad.
Jag har hennat mitt hår, det blir en sån där otroligt härlig rödbrun färg som lyser kopparrött i solen. Problemet är ju bara att jag har mina pigmentslösa partier och dom blir liksom tokknallröda.
Jag har också testat i princip alla färger som finns. rakad skalle och håret rakt upp mm. *s* Rebell javisst, men bara utseendemässigt.
Lindadjo Brunt hår är fint. Världens vackraste kvinnor äju för sjutton brunhåriga. *sådeså* Sen är rött hår tokfint. Jag önskr jag hade haft så där riktigt härligt tokrött hår av naturen. *drömmer*