• zasata

hon rörde sig inte alls! Var jätte duktigt, blev helt okej. hade ju inte så mkt hår och ville bli av med allt babyhår. så hon ser ut som abbe. kan lägga in en bild i morgon om jag hinner. annars får du kolla bloggen.

Lokatt skrev 2009-02-10 12:40:30 följande:
    jasså? blev det bra? Satt hon still? Inget av mina barn har någonsin varit hos frisör
  • zasata

kolla min blogg.. zasata.blogg.se finns där.

fotbollsfru skrev 2009-02-10 22:28:01 följande:
    Finns det någon vänlig själ som har ett mönster på OTH Sittdyna; och som kan inboxa mig?! Jag har tyvärr ingen att "rita av"... STORT tack på förhand!!!!!
    nån som vet om kopavargn.se kan ha pot kvar till sommaren?
  • zasata

ebbas fåt hade vuxot 4mm sen i septemer nu när jag köpte nya gummistävlar. men tog 23 till henne endå. snart bör du ju växa. men skönt att vinterskorna hållt ut problem.

passau skrev 2009-02-10 21:55:42 följande:
    nu har jag varit jätte duktig och gått igenom S garderob och insett hur mkt kläder hon vuxit ur... som knappt är använda*L* var och kollade på skor idag och insåg att fötterna vuxit ½cm på kort tid, och jag stoppade in henne i 22or härom dagen, nu när jag mätte var de 1cm mindre än fötterna... stackarn!!! vilken hemsk mamma man e*L*
  • zasata

försökt läsa men ögonen går faktiskt ihop och jag fattar inte.
    trotts en kopp kaffe, inte druckit kafe på 2 dar då jag fått för mig jag måste dra ner läste att man inte fick dricka 5-6koppar om dagen..

• zasata

ah, ja det är sant.

mamma2003 skrev 2009-02-11 10:41:25 följande:
    Sammanfattning: Det är bra att ta bilder för då har man större chans att lyckas nå framgång när man skall ansöka om saker
    vad tycker ni om bajslåten dom spelade på barn tv?
  • zasata

hum.. ja då vi vet vi varför allt tar så kort tid då..

Charlien skrev 2009-02-11 11:38:10 följande:
    Mamma2003, ja, jag vet, det är helt sjukt! Jag höll på att skratta i hjäl mig när dom ringde häromdagen och frågade om jag hade tid för ett tfnmöte, nu direkt? ja, visst sa jag och satte mig i ett rum på jobbet och tänkte att detta tar ju tid. Det visade sig att hon ville "ha ett möte" för att bestämma en tid för ett telefonmöte... *slår mig för pannan* Hursomhelst, på mötet som hon behövde ett "möte" för att boka så ska vi läsa vår ansökan tillsammans. Jag menade på att jag har ju läst den, och kanske du med, är det några frågetecken? Nej, det var det ju inte, allt var så tydligt sååå, men vi ska ändå sitta och läsa den ihop på ett möte. Inte konstigt att man har såna handläggningstider när man har såna arbetssätt!
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6