Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
charliebn? hur gick vad till? att dom kom på mig? vi pratade om våran chef som är frn england och då satt jag tänkte att han kunde inportera vagnar..
charliebn? hur gick vad till? att dom kom på mig? vi pratade om våran chef som är frn england och då satt jag tänkte att han kunde inportera vagnar..
Jag vet inte
hon skall ju åka i vagnen med i så fall så.. Jag försökte att förneka, fåe väl se vad dom säger i rasten. Har kanske glömt det!
mamma2003: Det räknar jag med att du är ;)
ni får inte skriva så långt. kan vbara läsa en rad åt gången..
Mamma 2003: Hoppas det går bra där i morgon, hon kommer säkert på något att prata om.
Nu har jag försökt lägga ebba, jag är såå trött och vi skall vara på öppna förskolan halv 2, så hon måste sova innan, så skall vi hinna äta lite mat med är tanken. jag vill ducha.
Jag har idag dammsugit, diskat, plockat ur och i diskmaskinen ställt i ordning alla skor, sen skall jag väl försöka bädda och vika tvätt med *gäsp*
nej det gör jag inte. Jag är täppt i näsan, men tror det beror på förkylningen och sen överdosering av nässpray, ibland kan jag mår lite illa, och känns lite mensvärk aktikt, men mest så det knipper och det känns som man skall skita på sig
Och jag är trött. Men det vore jag ju också annars liksom. Så kanske lite syptom?
är det inte snyggt att inte ha något?
www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=111360&prodid=2415880&parentid=0&color=1447627&NewView=true
åå dessa stod jag och klämde på igår.. så söta.
Första bokstaven på namnet? en döskalle i rumpan? (har jag på ebbas byxor som är försmå.. =( )
skall dit den 24, hon sa jag skall fortsätta med medicinen tills jag kommer dit. Sen har jag läst lite också, så tror jag kommer försöker trappa ner innan förlossningen och äta lergigan i stället.
japp nästa tisdag halv 9 *gäsp* Tror ni jag kan ta med Ebba? det måste jag väl kunna? -hur nu det skall gå att ha henne snällt där.