• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Fröken Småland skrev 2009-02-14 19:48:52 följande:
    Säg att jag vill köpa dem och kolla om hon tar "mitt" bud. Sen skall grejorna stå hos dig och överlämnas till våren när vi har tråd-träff. *mästerlögnare*
    nu fattar jag inte ens.
    Fröken Småland skrev 2009-02-14 19:48:52 följande:
    Säg att jag vill köpa dem och kolla om hon tar "mitt" bud. Sen skall grejorna stå hos dig och överlämnas till våren när vi har tråd-träff. *mästerlögnare*
  • zasata

sant, men hon ser ju att jag har grejerna sen i så fall.. Och hon vill typ bara bli av med dom. så om hon för 100kr styck, eller 500kr tror jag inte hon bryr sig om. Men kan ju geh enne kanske 800? Men sen vill jag inte köpa något nu?

Fröken Småland skrev 2009-02-14 20:00:03 följande:
    Du menar väl att du vill köpa hennes grejor för egen räkning men inte vill säga att du är gravid? Då kan du ju bara ljuga och säga att en kompis vill köpa dem och så tar du dem själv. Är ni bara överens om priset så är ju ingen skada skedd
  • zasata

sant, jag vill ju köpa det. men tänk om jag får misfall..

Fröken Småland skrev 2009-02-14 21:02:40 följande:
    Tja, du måste ju först och främst bestämma dig för om du vill köpa eller inte . Klart att hon ser senare att du har grejorna men de flesta har väl förståelse för att man vill vara lite hemlig i sin graviditet.
  • zasata

jo, funderar på att lägga ut det på T, och märker jag att det skulle gå för typ 100kr styck. Så kan jag ju be nån lägga ett bud på 10.000 och så köper jag det i stället för det "vinnade" budet. Så sätter ju inte jag pris om jag skulle ångra mig. Och vill jag inte ha det så har ju nån lagt bud. kan man göra så?

• zasata

låter himla bra det där..

Nifelheim skrev 2009-02-14 23:42:30 följande:
    Har förresten precis varit på bio. Nu väntar jag på att Grannen ska komma in från promenaden med Zack.
  • zasata

vad jobbigt :( mår han bättre nu?

Charlien skrev 2009-02-15 16:14:35 följande:
    Lokatt -duger det med en outsider så finns det en här! Har en liten micropaus mellan in-ut på akuten med astmabarn, puh. Nu verkar det dock ha lugnat sig, men han har börjat kräkas i stället, skoj värre. Jag som hade planerat en myshelg med hela familjen!
  • zasata

charien: jag ahr två jobb, men en 48% tjänst på GP där jag ringer folk runt om i Sverige från deras loka tidning och förlänger den eller följer upp kampanjer. så säger ni upop tidningen ringer jag :)

• zasata

: jag jobbar på NK Kids också.. nej vi ringer lite kongress tidningar också, jag ringer sala allahanda just nu. nu kom hon på jobbet på mig med att jag är gravid

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6