Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
kanske så jag gjort innan, kom inte ihåg exakt, så lite keso och vad man ahr hemma..
kanske så jag gjort innan, kom inte ihåg exakt, så lite keso och vad man ahr hemma..
vad skönt!
ååå vilken fryg människa so mvunnit av mig på tradera! Hon vill hämta grejerna. Visst inga problem. skulle kommit i Lördags. då sa jag att jag åker bort runt halv 11 så du får komma innan ah hon skulle komma vid 10. Hörde inget tjugo i 11 sa jag att jag måste åka nu.
hade sagt till henne att sätta in pengar på mitt konto innan, men det har hon inte gjort. I så fall kunde jag bara lagt grejerna utanför dörren.
Men hon svarade inte på mitt sms.
Skickade ett mail i förrgår och fråga om hon ångrat sig.
Inge svar. Skickade ett till idag och sa att ser jag inte pengarna på mitt konto innom ett dygn blir det neg. Svara hon och sa att hon kommer vid 6 idag,. Vilket jag har svarat nu för jag är inte hemma då. Och igna pengar på kontot än.
urg, för mkt..
men skriv inte så mkt då.
lycka till på snittsamtalet!
*jag som har 0koll på vasd som hänt övrigt i tråden* har ni inga liv alls eller? ;)
lindajo: Vad tråkigt att nu bråkar :(
vad jag älskar youtube!
du får visa oss hur du ser ut i dom!
Idag fick jag se ett liiiitet hjärta slå, så skönt. Nu vet jag att jag inte inbillar mig något i alla fall.
Vart på inskrivning med och fick till till rutin UL den 15 maj