• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

kanske så jag gjort innan, kom inte ihåg exakt, så lite keso och vad man ahr hemma..

• zasata

vad skönt!

Fröken Småland skrev 2009-02-18 09:10:09 följande:
    God morgon tråden! Måste ju berätta att lilla grannflickan har blivit (i princip) friskförklarad och fått komma hem! På Drottning Silvias barnsjukhus i Göteborg kollade de upp hennes hjärnblödning men tyckte att det inte var något att oroa sig för i nuläget. Igår skulle de på återbesök för att se så att blodansamlingen torkar upp och läker ut som den skall. Det enda som egentligen oroar nu är syrebristen hon hade under anfallen då hon hade andningsuppehåll. Men det ser ganska ljust ut för lilla Stina alltså .
  • zasata

ååå vilken fryg människa so mvunnit av mig på tradera! Hon vill hämta grejerna. Visst inga problem. skulle kommit i Lördags. då sa jag att jag åker  bort runt halv 11 så du får komma innan ah hon skulle komma vid 10. Hörde inget tjugo i 11 sa jag att jag måste åka nu.
    hade sagt till henne att sätta in pengar på mitt konto innan, men det har hon inte gjort. I så fall kunde jag bara lagt grejerna utanför dörren.
    Men hon svarade inte på mitt sms.
    Skickade ett mail i förrgår och fråga om hon ångrat sig.
    Inge svar. Skickade ett till idag och sa att ser jag inte pengarna på mitt konto innom ett dygn blir det neg. Svara hon och sa att hon kommer vid 6 idag,. Vilket jag har svarat nu för jag är inte hemma då. Och igna pengar på kontot än.

• zasata

du får visa oss hur du ser ut i dom!

Asereht skrev 2009-02-20 11:14:15 följande:
    Nu har jag provat sex par galsögonbågar om och om igen och jag har så svårt att bestämma mig för vilka jag ska ha. Jag köper billigt så jag har bestämt att jag får köpa max tre stycken. Jag vill ha ett par "kul", ett par diskreta och ett par allround sas. Efter att ha tittat på mig själv i spegeln hur länge som helst så rådfrågade jag barnen. De hade varsin favorit allihop vilket inte hjälpte ett dugg. Så jag fotade mig själv med vardera bågen. Nu tror jag att jag är nära ett val, ska bara fråga maken vad han tycker när han kommer hem. Inte för att hans åsikt eg spelar roll men det brukar få mig att bestämma mig oavsett vad han tycker. *s* Ibland kan han tycka om något annat än jag och då får jag liksom känslan "men jag vill ha dem" och så har jag bestämt mig. Jag är nog lite knäpp!
  • zasata

Idag fick jag se ett liiiitet hjärta slå, så skönt. Nu vet jag att jag inte inbillar mig något i alla fall.
    Vart på inskrivning med och fick till till rutin UL den 15 maj        

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6