• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Lokatt
    Asereht skrev 2009-03-17 10:18:51 följande:
    Förresten, min inre bild av kattens stora jycke i den där mössan kommer att räcka för att jag ska dra på smilbanden resten av dagen.
    haha ja, vilken bild
    ne, inge matchande joggingset här inte Dock kunde jag inte hålla mig från att köpa den där fåninga tröjan i hårdrocksstil till minsta hunden Den är på gränsen men ok på ett roligt sätt sen har hon reflex täcke som normala hundar och stor vovven oxå
    Din hund har ju inbyggd värmande tröja, fiffigt det med
    zasata skrev 2009-03-17 10:21:12 följande:
    ja, och om det är magsjuka hemma hade jag dött utan vatten..men gud så söt hund!
    tack
    Våga vägra blogga
  • Fröken Småland

Tjaba!

Kul att se dig igen Zasata! Tok-jobbar du eller är det bara det att du inte haft någon dator? (inte så bara i och för sig )

Det var massor av annat som jag tänkt kommentera men har glömt det nu, det kom en bajsblöja av dignitet i vägen. Nu sover bajsmaskinen i alla fall och Maja och pappa åkte till Posten för att hämta min nya råååsa kamera

Har ni sett den här ståbrädan/sitsen? Samma princip som Tiny Tot-stolen man sätter på Buggans ståbräda men den här verkar vara helsvetsad och en hel del billigare.

http://www.babytrader.eu/shop/Kid-Sit-Grijs/language/en

Nytt namn - samma gamla gris
  • Fröken Småland

Nä, jag ljög om ståbrädan, stolen går att klicka bort såg jag nu. Rätt skall vara rätt.

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2009-03-17 13:38:16 följande:
    Tjaba!Kul att se dig igen Zasata! Tok-jobbar du eller är det bara det att du inte haft någon dator? (inte så bara i och för sig )Det var massor av annat som jag tänkt kommentera men har glömt det nu, det kom en bajsblöja av dignitet i vägen. Nu sover bajsmaskinen i alla fall och Maja och pappa åkte till Posten för att hämta min nya råååsa kamera Har ni sett den här ståbrädan/sitsen? Samma princip som Tiny Tot-stolen man sätter på Buggans ståbräda men den här verkar vara helsvetsad och en hel del billigare.www.babytrader.eu/shop/Kid-Sit-Grijs/language...
    Fast bara upp till 18 kg? Hihi, då kan inte min lillkille sitta på den ens. Fast storen kan ju det förståss, och säkert några år till, eftersom han inte väger 16 kg än ens.
    Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-17 13:38:16 följande:
    Tjaba!Kul att se dig igen Zasata! Tok-jobbar du eller är det bara det att du inte haft någon dator? (inte så bara i och för sig )Det var massor av annat som jag tänkt kommentera men har glömt det nu, det kom en bajsblöja av dignitet i vägen. Nu sover bajsmaskinen i alla fall och Maja och pappa åkte till Posten för att hämta min nya råååsa kamera Har ni sett den här ståbrädan/sitsen? Samma princip som Tiny Tot-stolen man sätter på Buggans ståbräda men den här verkar vara helsvetsad och en hel del billigare.www.babytrader.eu/shop/Kid-Sit-Grijs/language...
    men inte billigare väll 119 euro är ju en bit över 1200kr i dagsläget + frakt.
    Våga vägra blogga
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2009-03-17 13:44:34 följande:
    Fast bara upp till 18 kg? Hihi, då kan inte min lillkille sitta på den ens. Fast storen kan ju det förståss, och säkert några år till, eftersom han inte väger 16 kg än ens.
    Nej, det var inte så mycket förstås Men såna där rekommendationer brukar jag i och för sig ta med en nypa salt...
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-17 13:46:55 följande:
    men inte billigare väll 119 euro är ju en bit över 1200kr i dagsläget + frakt.
    Jo, billigare än ståbräda plus Tiny Tot blir det ju.
  • Lokatt

här är det vårväder! Var ute en timme med hundarna och minstingen, riktigt varmt och skönt!
    funderar på att skicka ut maken och alla barn o hundar i skogen när de kommer hem Så jag kan få lite ro att sy väska
    Igår kväll satt jag länge och sydde Lokatt-lappar på grejer jag sytt *nöjd*

Våga vägra blogga
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-17 13:48:50 följande:
    Jo, billigare än ståbräda plus Tiny Tot blir det ju.
    nje, blir det väll inte?   1 334,73  Forex uträkning.
    Dvs 1334kr + frakt, vad kan den vara 200 ca kanske? =ca 1534 Tinytot och ståbräda kostar väll 750:- st?

Våga vägra blogga
  • Fröken Småland

Tiny Tot hos Babytrader kostar 60 euro och ståbrädan kostar 70 euro = 130 euro jämfört med 120 euro, Så det skiljer mindre än jag trodde...

Vad tycker förresten K Kavat om ståbrädan?

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6