• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Asereht
    Kavat skrev 2009-03-22 12:49:27 följande:
    Ja, de är superfina! Kul att du blev nöjd. Det knallblå älskade jag, men har ingen anledning just nu att köpta till lilleman. Körde på 110 till dottern och hon är ju ca 1 meter nu, tyckte inte att det skillde så mycket i storlek på 100 och 110 då jag mätte.Hm, fleece har inte jag sett. De hade som hm, vad kan det kallas, när det är som badräktstyg(?) fast tjockare i den affären här i stan som jag köpte. Hm, borde vara sådant material som jackorna från Ge-kås, Ullared är i, vad det nu heter. Kollade inte supernoga, men rätt säker på att det var Didriksson också.
    Du menar softshell.

Didriksson har ws men det är få webshops som har dem och de som har har inte rätt strl. Jag ska ju bara ha en eftersom de andra redan har po.p. Vi kör på med dem vi redan har förutom att jag fyndade en didrikssonws till minibusen i gräsgrönt. Kunde ju inte låta bli. Kollar dagligen efter en i strl 130 men den strl verkar svår.
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Asereht

Maken har just varit och hämtat det här:

http://images.tradera.com/762/78582762_1.jpg

Traderavinst för det förmånliga priset 1 krona. Maken ringde hem och sa att bordet såg ut som det kom direkt från IKEA så jag är väldigt glad. Det ska storbus få till sitt rum. Vi ska snart börjar ta tag i det där med att skifta möbler. Det blir väl ett dygn eller två utan dator då. *ryser*

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Asereht skrev 2009-03-22 13:23:33 följande:
    Jag har just klippt min mellanbuse. Före: Efter:
    Fint!
    Hihi, ja, min dotter klippte av sig kanske 8 cm på luggen igår, dvs hela luggen på ena sidan. Så nu ser hon jätte modern ut. Typ som Regina Lund när hon hade en sån där suuuperkort rakt lugg. Eller, tja, nästan, för dotterna har ett litet hack i, men jag kunde inte klippa kortare för det fanns inget att klippa i...
  • Kavat
    Asereht skrev 2009-03-22 13:10:00 följande:
    Maken har just varit och hämtat det här: images.tradera.com/762/78582762_1.jpg Traderavinst för det förmånliga priset 1 krona. Maken ringde hem och sa att bordet såg ut som det kom direkt från IKEA så jag är väldigt glad. Det ska storbus få till sitt rum. Vi ska snart börjar ta tag i det där med att skifta möbler. Det blir väl ett dygn eller två utan dator då. *ryser*
    Åh, trevligt billigt! Vilken fynd!
  • Kavat
    Asereht skrev 2009-03-22 13:08:00 följande:
    Du menar softshell. Didriksson har ws men det är få webshops som har dem och de som har har inte rätt strl. Jag ska ju bara ha en eftersom de andra redan har po.p. Vi kör på med dem vi redan har förutom att jag fyndade en didrikssonws till minibusen i gräsgrönt. Kunde ju inte låta bli. Kollar dagligen efter en i strl 130 men den strl verkar svår.
    Ja, så heter det ju!
  • zasata

så du var inne på bloggen ?
    mwn är jag inte väldigt stor?

Fröken Småland skrev 2009-03-22 16:55:42 följande:
    Zasata: Åh, så fin! *torkar en liten tår*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6