• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2009-03-22 17:12:34 följande:
    så du var inne på bloggen ?mwn är jag inte väldigt stor?
    Ja, när du lockar med bebismage så kan inte ens jag låta bli . Jo, visst är magen stor men det blir den ju ofta när man är omföderska. Dessutom så är hela magen svullen pga hormoner och ökat vätskeansamling så det gör ju sitt till. För att inte tala om din gamla IBS . Magen kommer antagligen inte att växa den närmaste månaden alls. Men fin är den/du!
  • zasata

Får hoppas den håller sig så här, tänk hur jag skulle se ut annars..
    tack
    snart har du en fin mage med.

Fröken Småland skrev 2009-03-22 17:17:36 följande:
    Ja, när du lockar med bebismage så kan inte ens jag låta bli . Jo, visst är magen stor men det blir den ju ofta när man är omföderska. Dessutom så är hela magen svullen pga hormoner och ökat vätskeansamling så det gör ju sitt till. För att inte tala om din gamla IBS . Magen kommer antagligen inte att växa den närmaste månaden alls. Men fin är den/du!
  • passau

vågar inte ens lägga in en bild på min gigantiska mage...
    kompisarna har haft min mage när dom har fått...
    jag har 7 v kvar... (eller 9 om man räknar som med dottern)
    suck...

• zasata

jag vill se!

passau skrev 2009-03-22 18:11:09 följande:
    vågar inte ens lägga in en bild på min gigantiska mage... kompisarna har haft min mage när dom har fått... jag har 7 v kvar... (eller 9 om man räknar som med dottern) suck...
  • Vipera

Ååå jag vill se en liten mage på min ekorrhustru med men får vänta lite{#lang_emotions_sunny}...

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Vipera
    zasata skrev 2009-03-22 18:20:26 följande:
    vipera. hon r i v8 nu va?passau: kom igen nu ;)hur är det? får man äta skagenröra ocksånt?
    Japp, vecka 8 och vi är sååå nojjiga båda två nu. Jag vågar inte röra henne knappt för inget får gå fel, kanske bra att hon är i Tunisien...{#lang_emotions_cool}
    Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Lokatt

idag var jag och de två älsta barnen på bio ihop! Jätte mysigt att få ägna sig åt bara dom lite, vi såg pettson och findus Glömligheter, mellansonens första gång på bio någonsin och dotterns andra.

Våga vägra blogga
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6