• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2009-03-21 18:19:35 följande:
    Nu har du överträffat dig själv igen, fantastiskt fin!!!
    Fröken Småland skrev 2009-03-21 18:03:04 följande:
    Säger bara:
    tack!
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

riskiflickan, hur går det med klänning och sonens rum?

Våga vägra blogga
  • Lindadjo

Ni vet väl varför jag är så sällan här just nu... här kommer en bild på det första flyttlasset

Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2009-03-21 19:21:47 följande:
    Ni vet väl varför jag är så sällan här just nu... här kommer en bild på det första flyttlasset
    Wow! Får ni redan flytta in grejorna? *spännande*
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2009-03-21 19:21:47 följande:
    Ooo spännande!! Hur känns det och hur går det?
    Våga vägra blogga
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2009-03-21 19:23:58 följande:
    Wow! Får ni redan flytta in grejorna? *spännande*
    Nja, inte riktigt. Vi får föra grejer till nya garaget. Men det är ju bra, då blir det mindre att köra härifrån sen. I morgon ska vi köra över så mycket som möjligt, sen följer en arbetsvecka innan den riktiga inflytten som blir nästa helg
    Lokatt skrev 2009-03-21 19:25:01 följande:
    Ooo spännande!! Hur känns det och hur går det?
    Det känns bara bra nu! Inte nervös eller nånting längre, bara förväntansfull
    Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Fröken Småland

Sista dödsrycket härifrån, sen väntar Mankell ivrigt på mig

Maja fick efter en del övertalning låna min nya kamera och invigde den genom att ta ett kort - rakt in i sin garderob Inte för att hon är så förtjust i sina kläder eller så, utan för att hon tyckte att det var ett bra motiv att ta kort på helt enkelt. När jag berömde henne för hur fint hon fångade kläderna på bild och att hon fått motivet perfekt placerat i mitten så utbrast hon: Mamma, det måste du visa tjejerna på nätet!

Så här kommer bilden på Majas garderob

• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-21 22:17:14 följande:
    Sista dödsrycket härifrån, sen väntar Mankell ivrigt på mig Maja fick efter en del övertalning låna min nya kamera och invigde den genom att ta ett kort - rakt in i sin garderob Inte för att hon är så förtjust i sina kläder eller så, utan för att hon tyckte att det var ett bra motiv att ta kort på helt enkelt. När jag berömde henne för hur fint hon fångade kläderna på bild och att hon fått motivet perfekt placerat i mitten så utbrast hon: Mamma, det måste du visa tjejerna på nätet!Så här kommer bilden på Majas garderob
    hihi, bravo Maja, snyggt fotat!
    Ser flera lindexgrejer mina barn har oxå
    Våga vägra blogga
  • Lokatt

jag ska nog inte fota mina barns garderob tror jag *håller hemligt hur knäpp man är*

Jag ville sy ikväll, men som vanligt sitter jag här med minstingen i famnen. *muttrar* Han är för stor för det här nu ju.

I eftermiddags bråkade de två stora och dottern knuffade sonen så han ramlade rakt med ansiktet på en vass leksak (ett stort plasthus) Han fick flera småsår och blånader, ser jätte trist ut

Våga vägra blogga
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6