• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-24 22:11:49 följande:
    hahaha Lillskrutt sommnade som en igel här. så jag blev kvar
    Min igel ligger och sover i sängen bredvid mig Han har äntligen börjat äta idag så kanske kanske jag kan få tillbaka mina bröst nu.
  • Fröken Småland

Nu skall jag sluta mina små blå men först en fråga till dig Lokatt; har du koll på om det fortfarande finns någon marknad för Semperkoder?

Kollar svaret imorgon!

• Lokatt

sitter och tittar runt på massa sånt här
    ">

inför lördagen och de där i länken har lagt ut massor av utställningsfilmer. varför kan jag verkligen inte förstå dock, de gör det jättedåligt! Jag skulle skämmas om vi presterade sådär och de visar flera filmer med det på youtube?!

Våga vägra blogga
  • passau

JAG HAR EN HEL HÖG MED KODER JAG INTE VET VAD JAG SKALL GÖRA MED:::
    MAN MÅSTE JU HA TOK MÅNGA OM MAN VILL HA NGT VETTIGT:::

KANSKE SKA VÄNTA ETT ÅR::: KOMMER JU EN TILL SNART:
    VET ITNE VAD SOM HÄNT MED Datorn...
    lån at makens och den har fått fnatt...
    men men ska ju ändå snart till jobbet... men en som snarkar och en som sparkar så kunde jag lika gärna gå upp och få ltie egentid ;)

• Kavat

Fröken Småland skrev 2009-03-24 22:06:50 följande:

Bildbevis kommer, oklart när dock Kommer ni ihåg vad skogsmotivet från Pop heter, det var bl a en tröja med svampar på i blått och brunt. Den var så galet fin så jag tänkte dammsuga Tradera efter en sån men det ligger ju, hmmmm.... ett och annat plagg från Pop där.
    www.tradera.com/Landskapskjol-fran-PO-P-pop-polarn-strl-80-Fint-skick--auktion_87613809

Som denna kjol? Så mycket svampar vete katten om det är dock..
    Kallas för skog eller ibland landskap.

Jag har nog beställt samma omlottklänning som dig, vit botten med brun, lime och gråblå? stor"blommor".
  • Kavat
    Kavat skrev 2009-03-25 07:59:43 följande:
    www.tradera.com/Landskapskjol-fran-PO-P-pop-p... Som denna kjol? Så mycket svampar vete katten om det är dock.. Kallas för skog eller ibland landskap. Jag har nog beställt samma omlottklänning som dig, vit botten med brun, lime och gråblå? stor"blommor".
    Eller det: www.tradera.com/POP-PO-P-Polarn-o-Pyret-byxa-skog-st-80-43-strumpor-auktion_87980848

Obs! De är inte stora i storlekarna!
  • passau

just nu tror jag man är mer sugen på nestlekoder då man kan samla till roligare saker med dem...

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-25 07:59:43 följande:
    www.tradera.com/Landskapskjol-fran-PO-P-pop-p...Som denna kjol? Så mycket svampar vete katten om det är dock..Kallas för skog eller ibland landskap.Jag har nog beställt samma omlottklänning som dig, vit botten med brun, lime och gråblå? stor"blommor".
    Den var det! Jag har nog "tänk dit" svampar, tycker att det skulle passa med några Karl Johan i något hörn .

Japp, samma omlottklänning. Jag är bara så himla rädd att det är kärring-varning på den, men det tycker inte du då antar jag? *osäker* Men den satt otroligt skönt på, verkligen lyxig kvalitet. Dock är linne under ett måste för annars ramlar brösten ur. Hur ser du ut utan linne under? *försöker visualisera*

Tack för länken om Semper-koder, skall samla ihop mina och se om det är tillräckligt många för att lägga ut.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6