Asereht skrev 2009-03-26 11:05:48 följande:
Sjysst! Själv ska jag börja hålla utkik efter enkelsängar till grabbsen. Jag vill ha en speciell modell och då gärna med sänglåda. Jag vet inte vad de heter eller vart de är köpta men jag vet hur de ser ut. *s* Nja, vi har lite samma problem men bara där vi har slityta sas. Där vi går mest alltså. Men hittills har det alltid kommit igång av sig själv. Vi har däremot rätt stort mossproblem iom att vi har skogstomt. Men vissa saker får man lära sig leva med. Vår leriga stig/gång däremot över gräsmattan är inte kul. Men vi kommer att göra riktig gång av den värst slitna delen iom att vi inte har gång ända fram till huset. Det är gräsmatta där och den slits ju rätt duktigt. Tyvärr inte till någon hjälp alltså. *sorry*
vi har ju gräsmatta modell mindre, även om den inte är pytte, så används hela ytan av barn och hundar, samt att jag går ut baksidan vägen med retrovagnen nästan dagligen. Så hela slits *suck*
Andra år har det kommit tillbaka skapligt, men i år vette katten, det är illa nu alltså.

Fröken Småland skrev 2009-03-26 11:07:41 följande:
Wow, bra tips! Klart det går bra med äldre kläder, det tycker de nog bara är roligt. Var ni imponerade av nya kläderna som kom idag? Jag är kär i molnen (fortfarande!)
Nya, idag?! *kollar upp* Jag älskar ju oxå moln

Minstingen är så fin i sin meandi molnmössa med filt till så!