• Lokatt

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Välkommen till snacktråden för kreativa barnvagnsnördar!

Vi som hänger här gillar barnvagnar och pyssel. Det pysslas lika mycket med och till vagnarna som med annat.

Vi pratar barnvagnar och barnvagnstillbehör, barn kläder och pysselgrejer i massor och en varning är på sin plats att utfärda redan här: Det kan smitta!

Här pratas det även om allt och inget, om senaste pysselprojektet, annonser på blocket, saker man fyndat eller om familjen. Inget är ot så prata på! Huvudsaken är att vi har trevligt.

Detta är del 6 av tråden och nu är vi som en enda stor familj här!

• Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2009-03-25 20:42:45 följande:
    en snabb fråga..ebba fick till en full träff rätt i min bebis mage förut vid 12 tiden, och har jätte ont än. Så  funderar på om jag skall åka tull gyn akuten och kolla. Men tror ni dom bryr sif, och tror ni det går mkt vks där?
    Vet du, allt jag någonsin har läst om våld mot magen är att barnet bara kan skadas ifall våldet är så kraftigt att moderkakan lossnar och det tror jag inte den kan förrän typ sista trimestern av graviditeten. Så om du har ont så är det antagligen inte förknippat med bebisen alls, utan du har fått ett blåmärke inuti bara.
  • Fröken Småland

Ser ni att inlägg #5888-5891 saknas? Jag menar antingen så läggs det väl in eller så görs det inte? *twilight zone*

• Kavat

Fröken Småland skrev 2009-03-25 20:33:41 följande:

Bojkottar det skrivna ordet och ser om jag har bättre tur med bilder istället. 100 kronors-overallen Och här är tröjan som inte behöver någon presentation:
    Wow x 2!
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2009-03-25 20:49:19 följande:
    Ser ni att inlägg #5888-5891 saknas? Jag menar antingen så läggs det väl in eller så görs det inte? *twilight zone*
    4 inlägg som saknas bara?! Nån som vill dela med sig vad de skrev? Jag skrev inget som försvunnit iaf.
    Fröken Småland skrev 2009-03-25 20:33:41 följande:
    Bojkottar det skrivna ordet och ser om jag har bättre tur med bilder istället.100 kronors-overallen Och här är tröjan som inte behöver någon presentation:
    Avis på overallen. Min mellan son har dock exakt (tror jag) de fast i jacka och byxor. Kollade priset på årets modell på sidan förut, 1400 eller något sådant för byxor och jacka!! Det är lite väl..!!
    Jaja, nu tror jag att jag har löst vårklädes situationen iaf Ska sätta ut en jacka jag hade legandes i lådan, lite finans på pop ws`n kan man säga
    Våga vägra blogga
  • Fröken Småland

De fyra försvunna inläggen var från mig, jag vet inte vad som hände annat än att jag blev arg över resultatet

Det var mest tankar kring rumsfördelningen i vårt hus och olika lösningar och anledningar så det är inte precis något ni behöver ligga sömnlösa över att ha missat

• Fröken Småland

Nu är jag på lite bättre humör eftersom jag beställt en molntröja till Manne från nya Meandi-kollektionen *sucker för moln* och ett molnbadlakan

*hoppas Tradera-auktionerna ger lite grann*

• Asereht

När vi ändå pratar ekonomisk vinning så har jag tjänta rätt bra på att sälja av po.p jackor och ws. Över en tusen lapp rikare sitter jag här och myser. Nä, det var till att ta i...jag har ju redan spenderat pengarna eftersom jag redan handlat annat nytt åt grabbarna bus. Jag är iaf väldigt nöjd. Körde en koboltblå didriksson fleece till storbus vilket kommer att matcha jackan perfekt. han valde själv. *stolt*

Minibus har ju redan fått en gräsgrön men jag beställde en brun också eftersom de vara på rea. Lika bra att ha att växa i. Mellanbus får nöja sig med den orange och den djurmönstrade po.p ws:arna. Den orange har en dum fläck så den ger inga pengar + att den har blivit väldigt mjuk och skön av användning och den djurmönstrade är ju så söt + att jag ju köpte den nyss. Annars hade han fått didriksson han med. *s*

Förresten är jag lite sur på Tradera. De där mailen från dem kommer liksom bara ibland. Det har hänt ett antal ggr att jag inte får mail när auktioner närmar sig slut trots att jag markerat att jag vill ha det. Och att jag inte får mail när jag vinner/har fått vinnande bud på auktion. Skit irriterande. Bara jag som råkar ut för detta? Inget i skräpposten heller, har kollat.

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2009-03-26 08:32:57 följande:
    Väldigt fina kläder småländskan.
    Tack

Jag har aldrig missat något mail från Tradera... Har Hotmail och alla kommer ändå "rätt". Kan det vara något med dina inställningar?
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6