• Lilla Mimsan

Phil & Ted VIBE del 4

Här kommer fortsättningen på gamla tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:41
    Hej!

Vi är ett gäng som har bestämt oss för att köpa den nya uppdaterade syskonvagnen Vibe från Phil & Teds.
    Här tänkte jag vi kunde samlas och snacka, bolla länkar och fakta med varann. Det är ju än så länge en helt ny vagn som inte ens levererats till sina köpare här i Sverige.

Här kommer några länkar som kan vara bra:

En svensk återförsäljare:
    www.fritidsportalen.se/product.asp?product=11...

Tillbehör till vagnen:
    store.buggyunlimited.com/phil-amp-teds-vibe-a...

Välkomna in och känn er som hemma!
    Hoppas ni vill utbyta fakta och annat om Vibe:n här!

Här är tråd nummer 3, och numer har vagnen kommit ut både i Sverige och de andra länderna.
    Fråga proffsen som kört vagnen ett tag, eller titta runt och läs på lite mer om vagnen som iallafall ganska många av oss från gamla tråden tycker är den ultimata syskonvagnen!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-26 10:38
    FAQ tråden om Phil and Ted vagnarna

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38661776.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-25 17:57
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m36968524.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 11:11
    Tråd nr 2 för bilder!
    Se till att få in era bilder på VIBE!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m40276206.html
  • Svar på tråden Phil & Ted VIBE del 4
  • Kickan 84

Var inte mkt drag i tråden får jag säga, så jag beställde en från fritidsportalen. Är de snabba?

• uppdragmamma
    Kickan 84 skrev 2009-01-01 17:08:18 följande:
    Var inte mkt drag i tråden får jag säga, så jag beställde en från fritidsportalen. Är de snabba?
    Nja dom är nog inte jätte snabba,
    vi beställde våran därifrån och det tog kanske en månad att få vagnen.
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨ ¨*:?. ♥ Mamma till Sebastian 071202 & Lillis BF 1/4 2009 ♥ .?:*¨¨*:?.&
  • Kickan 84

Ojdå, men då meddelade de va? Står ju 2-14 dagar på deras sida.

• uppdragmamma
    Kickan 84 skrev 2009-01-02 12:24:21 följande:
    Ojdå, men då meddelade de va? Står ju 2-14 dagar på deras sida.
    Fast man får ju räkna i arbetsdagar, blir det längre tid än så så meddelar dom.
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨ ¨*:?. ♥ Mamma till Sebastian 071202 & Lillis BF 1/4 2009 ♥ .?:*¨¨*:?.&
  • Salsoul

Vi fick vår efter 7 dagar

• Salsoul

Jag är förresten på jakt efter något suflettliknande till syskonsitsen därunder, någon som har tips/idé/lösning?

• Kickan 84

uppdragmamma skrev 2009-01-02 12:33:16 följande:

Fast man får ju räkna i arbetsdagar, blir det längre tid än så så meddelar dom.
    Ja, givetvis arbetsdagar. Men det är fler än 14 arbetsdagar på en månad...

Sausoul: Låter bra, hoppas det går undan för oss med! Funderar också på suflett till syskonet, nu ska väl vår tjej ligga ett tag till men sedan, känns så himla öppet! Såg någon lösning när jag sökte på google och gick in på bilder.
  • uppdragmamma
    Kickan 84 skrev 2009-01-02 13:01:37 följande:
    uppdragmamma skrev 2009-01-02 12:33:16 följande: Ja, givetvis arbetsdagar. Men det är fler än 14 arbetsdagar på en månad...Sausoul: Låter bra, hoppas det går undan för oss med! Funderar också på suflett till syskonet, nu ska väl vår tjej ligga ett tag till men sedan, känns så himla öppet! Såg någon lösning när jag sökte på google och gick in på bilder.
    hm dom kanske har ändrat sedan vi beställde, vi köpte våran redan i höstas så dom kanske har fått ner leveranstiden lite sedan dess
  • Tindra o Smillas mamma

har en fråga tiil alla er som har viben som syskovagn. jag var och kolla på vagen och blev lite fundersam över hur en liten bebis ska kunna sitta upp efter 6 månader? använder ni vagnen mycket? vill ju att min lilla fortfarande ska kunna sova.

Svar på tråden Phil & Ted VIBE del 4