• Lilla Mimsan

Phil & Ted VIBE del 4

Här kommer fortsättningen på gamla tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:41
    Hej!

Vi är ett gäng som har bestämt oss för att köpa den nya uppdaterade syskonvagnen Vibe från Phil & Teds.
    Här tänkte jag vi kunde samlas och snacka, bolla länkar och fakta med varann. Det är ju än så länge en helt ny vagn som inte ens levererats till sina köpare här i Sverige.

Här kommer några länkar som kan vara bra:

En svensk återförsäljare:
    www.fritidsportalen.se/product.asp?product=11...

Tillbehör till vagnen:
    store.buggyunlimited.com/phil-amp-teds-vibe-a...

Välkomna in och känn er som hemma!
    Hoppas ni vill utbyta fakta och annat om Vibe:n här!

Här är tråd nummer 3, och numer har vagnen kommit ut både i Sverige och de andra länderna.
    Fråga proffsen som kört vagnen ett tag, eller titta runt och läs på lite mer om vagnen som iallafall ganska många av oss från gamla tråden tycker är den ultimata syskonvagnen!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-26 10:38
    FAQ tråden om Phil and Ted vagnarna

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38661776.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-25 17:57
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m36968524.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 11:11
    Tråd nr 2 för bilder!
    Se till att få in era bilder på VIBE!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m40276206.html
  • Svar på tråden Phil & Ted VIBE del 4
  • Magda78
    Kaxmaja skrev 2009-01-12 16:11:14 följande:
    Oj här g¨år det fort. Sambon ringde just och meddelande att han køpt en Vibe De skulle sälja ut den så han slog till. Med på løpet fick han en syskonsits. Vad "behøver" vi nu køpa för grejjer till?
    När man har två barn i vagnen så "förlorar" man ju mycket av varukorgen så då tycker i alla fall jag att "pannierbagsen" är toppen och de rymmer väldigt mycket!
    Skoj med ny vagn! Var fyndande han den?
  • Kaxmaja
    Magda78 skrev 2009-01-12 17:50:43 följande:
    När man har två barn i vagnen så "förlorar" man ju mycket av varukorgen så då tycker i alla fall jag att "pannierbagsen" är toppen och de rymmer väldigt mycket!Skoj med ny vagn! Var fyndande han den?

Barnas hus ska sluta sälja P&T de tjänar før dåligt på den. Så vi fick vagn plus syskonsits 1500kr billigare än vad deras ordinarie pris var. Bor i Norge vet ej om de ska göra samma sak i Sverige.

Ok pannierbag skriver upp på listan och ska kolla upp de tack

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Carolyn with 3

Ska sälja min sport i helgen. Och har beställt en Vibe från Fritidsportalen. Men det kanske var dumt att även sälja Mina Paniers? Har fått höra hos en återförsäljare, Kära Barn i Uddevalla att man inte kan fästa dem på Viben. Men det stämmer altså inte, eller? Nu blir jag lite ledsen, älskar dem ju. Har beställt en Base Bag, är den bra? tyvärr får vi vänta tills början av nästa månad på var vagn, då den är slut i lager.

• Magda78

Carolyn with 3 skrev 2009-01-12 22:32:36 följande:

Ska sälja min sport i helgen. Och har beställt en Vibe från Fritidsportalen. Men det kanske var dumt att även sälja Mina Paniers? Har fått höra hos en återförsäljare, Kära Barn i Uddevalla att man inte kan fästa dem på Viben. Men det stämmer altså inte, eller? Nu blir jag lite ledsen, älskar dem ju. Har beställt en Base Bag, är den bra? tyvärr får vi vänta tills början av nästa månad på var vagn, då den är slut i lager.
    Jag vet ju inte om det går (eller inte) att fästa panniersen på Viben men det hade jag ju hoppats på så klart när vi nu kanske ska köpa en sådan vagn... och har en E3 med div. tillbehör sedan tidigare. Vet du hur det är med regnskydd? Fungerar det?
    Får jag fråga vad du har köpt, tillbehör och så? *nyfiken*
  • Kaxmaja

Om man inte køper pannier vilken skøtväska fungerar bra på viben?

• Lilla Mimsan
    Kaxmaja skrev 2009-01-13 09:16:11 följande:
    Om man inte køper pannier vilken skøtväska fungerar bra på viben?
    Jag har skiphop väskor (de små) men även Fjällrävens minikånken. Den är super. Rymmer mycket!
  • Kaxmaja
    Lilla Mimsan skrev 2009-01-13 09:20:14 följande:
    Jag har skiphop väskor (de små) men även Fjällrävens minikånken. Den är super. Rymmer mycket!
    saddlebag?
  • Kaxmaja
    Lilla Mimsan skrev 2009-01-13 09:27:45 följande:
    Ja, så heter de ju! Rymmer mycket
    Du kan inte ta kort hur de ser ut när de hänger på vagnen?

Såg i en gammalbildtråd att någon hade en stor skiphop hängande på sidan fungerar de på viben tror ni?
    Finns de någon vibe bildtråd? Tycker de e svårt att hitta bilder på just viben med tillbehør
Svar på tråden Phil & Ted VIBE del 4