• Lilla Mimsan

Phil & Ted VIBE del 4

Här kommer fortsättningen på gamla tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:41
    Hej!

Vi är ett gäng som har bestämt oss för att köpa den nya uppdaterade syskonvagnen Vibe från Phil & Teds.
    Här tänkte jag vi kunde samlas och snacka, bolla länkar och fakta med varann. Det är ju än så länge en helt ny vagn som inte ens levererats till sina köpare här i Sverige.

Här kommer några länkar som kan vara bra:

En svensk återförsäljare:
    www.fritidsportalen.se/product.asp?product=11...

Tillbehör till vagnen:
    store.buggyunlimited.com/phil-amp-teds-vibe-a...

Välkomna in och känn er som hemma!
    Hoppas ni vill utbyta fakta och annat om Vibe:n här!

Här är tråd nummer 3, och numer har vagnen kommit ut både i Sverige och de andra länderna.
    Fråga proffsen som kört vagnen ett tag, eller titta runt och läs på lite mer om vagnen som iallafall ganska många av oss från gamla tråden tycker är den ultimata syskonvagnen!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-26 10:38
    FAQ tråden om Phil and Ted vagnarna

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38661776.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-25 17:57
    Bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m36968524.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 11:11
    Tråd nr 2 för bilder!
    Se till att få in era bilder på VIBE!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m40276206.html
  • Svar på tråden Phil & Ted VIBE del 4
  • Kaxmaja

Finns de regnskydd att køpa til viben. Kollar på hemsidan men ser bara ett till sproten. Kan man ha samma? Vad kostar de i Sverige?
    Många frågor blir de

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Magda78
    Kaxmaja skrev 2009-01-13 16:49:32 följande:
    Finns de regnskydd att køpa til viben. Kollar på hemsidan men ser bara ett till sproten. Kan man ha samma? Vad kostar de i Sverige? Många frågor blir de
    Bra fråga! Jag undrar också...
  • Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2009-01-13 16:49:32 följande:
    Finns de regnskydd att køpa til viben. Kollar på hemsidan men ser bara ett till sproten. Kan man ha samma? Vad kostar de i Sverige? Många frågor blir de
    sproten=sporten men de förstod ni nog
  • Kaxmaja

måste även fråga en säkert helt korkad fråga. Den svarta stora tygpåsen vad e den till?

• JohannaL

vi har en skiphop duo hängande på sidan funkar super bra, och kommer ha dte så ett tag till,den svarta tygpåsen tror jag e till syskonsätet när dne inte annvänds, eller det va vad vi kom fram till.

• Kaxmaja
    JohannaL skrev 2009-01-13 19:02:13 följande:
    vi har en skiphop duo hängande på sidan funkar super bra, och kommer ha dte så ett tag till,den svarta tygpåsen tror jag e till syskonsätet när dne inte annvänds, eller det va vad vi kom fram till.
    Åhhh vad glad jag blir att de fungerar Behøver nog ingen duo men funderar på en Skiphop dash delux men den borde oxå fungera då va?
    Ja de var vad sambon oxå sa att tygpåsen var till. men jag vet inte då borde den ju ligga i syskonsitskartongen och de gjorde den ju inte den låg ju med vagnen. Mysterium  
  • JohannaL

duon och dashen e ju typ samma förutom att dashen har lock och e bredare, testade med den också med tyckte det blev för brett med den plus att locket förmodligen skulle va i vägen när man öpnnar o stänger, har min duo hängandes på sidantyp så ungen som sitter bakom ser inte ut på ena sidan menmen,, så får det va,, så ska du köpa en ny skötväska skullejag rekomendera duon =) www.pippilotta.se/ har alla till hyfsade priser.

• Kaxmaja
    JohannaL skrev 2009-01-13 19:39:46 följande:
    duon och dashen e ju typ samma förutom att dashen har lock och e bredare, testade med den också med tyckte det blev för brett med den plus att locket förmodligen skulle va i vägen när man öpnnar o stänger, har min duo hängandes på sidantyp så ungen som sitter bakom ser inte ut på ena sidan menmen,, så får det va,, så ska du köpa en ny skötväska skullejag rekomendera duon =) www.pippilotta.se/ har alla till hyfsade priser.

Vi köper från USA då de är billigare Men tack ändå

Tänkte først att duon var väskan till dubbelvagnen *snurrig*
    Oki de e just de att den har lock som jag gillar. Men de blir alltså lite för brett. Hmm får fundera. Tack før att du tar dig tid och svarar

• Catis

Har en babytravel skötryggsäck hängandes på krokar från Juju Bee. Blev väldigt mycket billigare än att köpa en skip hop. Samt att ryggsäcken går smidigt att sätta dit och enkel att ta lös. Kan även sitta kvar då man fäller ihop vagnen. Skulle vi behöva en till så är vi ändå inte uppe i priset av en skip hop. Vi är super nöjda

• Kaxmaja

Tjejer jag vill se bilder på hur de ser ut med era skøtväskor på Kan ni inte lägga ut dem här pliiiiiiiiz

Svar på tråden Phil & Ted VIBE del 4