• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja

Nån som har koll om en åker ut redan ikväll eller om de sker først nästa vecka?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bevabus

Jag tror alla kan hålla med om att det här är det mest spännande startfältet nånsin

• Solen73

tycker verkligen tv4 sjunkit ytterligare på grund av att de tagit med Blondinbellan...

• elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 15:10:18 följande:
    hi hi jag ser henne aldrig Läste hennes blogg i ca 5 dagar før kanske 8 månader sedan har jag knappt hørt hennes namn
    Jag håller med, ser henne aldrig heller
    Å andra sidan undviker jag det mesta där hennes namn nämns, dock så skrämmer hon inte bort mig från Let´s dance
  • Kaxmaja
    Bevabus skrev 2009-01-09 15:47:29 följande:
    Jag tror alla kan hålla med om att det här är det mest spännande startfältet nånsin
    Ja jag tycker de lyckats få ihop många spännande personer.
  • Kaxmaja
    Solen73 skrev 2009-01-09 15:48:36 följande:
    tycker verkligen tv4 sjunkit ytterligare på grund av att de tagit med Blondinbellan...
    Hellre Blondinbella som har lite åsikter än Ebba Hultqvist (förra året) som bara var tjurig hela tiden
  • Iskall Öl
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 16:34:09 följande:
    Hellre Blondinbella som har lite åsikter än Ebba Hultqvist (förra året) som bara var tjurig hela tiden
    Uhh  henne gillade jag inte
    ♥ AC/DC live 17.06.2009 ♥ thiindra.blogg.se
  • Bevabus

Det som störde mig mest med Ebba var att hon LÅTSADES dansa tills hon kunde det. Hon skådespelade de första veckorna, vilket domarna såg och påpekade ju. Som dansare själv så gjorde det ont i ögonen att se henne göra det hon trodde var dans...Hon verkade tro att det handlade om att gnistra i ögonen och le och se söt ut. Men det handlar ju om en känsla. Och om man får till den känslan så kommer det att synas i dansen. Hon lycakdes med det till slut dock...tack o lov!

Kaxmaja skrev 2009-01-09 16:34:09 följande:
  • Kaxmaja
    Iskall Öl skrev 2009-01-09 16:37:05 följande:
    Uhh  henne gillade jag inte
    Bevabus skrev 2009-01-09 16:39:24 följande:
    Det som störde mig mest med Ebba var att hon LÅTSADES dansa tills hon kunde det. Hon skådespelade de första veckorna, vilket domarna såg och påpekade ju. Som dansare själv så gjorde det ont i ögonen att se henne göra det hon trodde var dans...Hon verkade tro att det handlade om att gnistra i ögonen och le och se söt ut. Men det handlar ju om en känsla. Och om man får till den känslan så kommer det att synas i dansen. Hon lycakdes med det till slut dock...tack o lov!
    jag gillade henne INNAN programmet började men så när hon bara gnällde och gnällde och gnällde blä då trøttna jag.
  • Bevabus

Aa samma här, jag var helt galen i Skärgårdsdoktorn så därifrån gillade jag henne. Men hennes riktiga Jag var inte lika kul..

Kaxmaja skrev 2009-01-09 16:41:38 följande:
    jag gillade henne INNAN programmet började men så när hon bara gnällde och gnällde och gnällde blä då trøttna jag.
Svar på tråden Lets dance 2009