• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja

MammaHela idag føljde vi ert pizza exempel. Åhhh vad gott de var. Nu mår jag lite småilla

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Millami
    MammaHela skrev 2009-01-09 18:29:01 följande:
    Om fredag är pizzadagar Du har inte varit med i nån annan tvprogramsnacktråd va Vi äter ALLTID pizza på fredagar när vi kollar på Idol/Stjärnor på Is/Let´s Dance osv osv.. Så det brukar drivas rätt friskt med det *s* Man äter pizza på fredagen och tacos på lördagen
    haha, jaa lite va ja väl me på Idol men de va nog första gången, å had int allti möjlighet att sitta vi datorn..
    så ha nog helt missa att freda e pizza kvällar

*skriver upp till nästa vecka...Freda, pizza, löda tacos*
    Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • honeypie81

Hoppar in här me..

Ska bli riktigt kul att se Magnus Samuelsson dansa! Ska bli kul att bara få se honom

Å föresten så tyckte jag också att Jessica va tråkig förra året, men David e grym!

• MammaHela
    Millami skrev 2009-01-09 18:32:29 följande:
    haha, jaa lite va ja väl me på Idol men de va nog första gången, å had int allti möjlighet att sitta vi datorn.. så ha nog helt missa att freda e pizza kvällar *skriver upp till nästa vecka...Freda, pizza, löda tacos*
    precis du har förstått vad det går ut på =)

På fredagar så väljer vi mellan att köpa hem pizza, då oftast familjesuperkebabpizza (den är GIGANTISK)

Eller så bakar vi egen, men spenat och mozarella på *MUMS*

På lördagar så är det nån variant av tacos, tex vanligt, paj, gratäng osv osv osv...

Skitenkelt och då vet jag att barnen äter och mamma får titta på tv *hihi*
    Stor skithög men ingen ponny
  • Perry the Platypus
    Sluta prata om pizza!!!! Jag kör GI sen en vecka och vill inte påmind om allt gott jag missar.

Vad gäller Let's Dance har jag höga förväntningar på Magnus Samuelsson.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • MammaHela

Nu har jag varit och handlat med, kunde inte bestämma mig om vi skulle ha glass, chips eller godis.. så det blev allt *hihi*

Sen så ska jag dricka en öl och en cider

Men vi ska äta först så jag kommer inte att kunna vara med från början...

Stor skithög men ingen ponny
  • Kaxmaja
    MammaHela skrev 2009-01-09 19:51:28 följande:
    Nu har jag varit och handlat med, kunde inte bestämma mig om vi skulle ha glass, chips eller godis.. så det blev allt *hihi*Sen så ska jag dricka en öl och en cider Men vi ska äta först så jag kommer inte att kunna vara med från början...
    Hi hi här blev de oxå lite så. Godis och chips+dip
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi

Jag är proppmätt, har lärt mig av MammaHela att fredagar är pizzadagar så det blev det här oxå dock ingen hemgjord för sambon stog för matlagningen idag
    Min bärbara är seg som sirap idag, ska se om jag kan hitta felet annars så får jag springa hit i reklamen.

Svar på tråden Lets dance 2009