• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Fjuppan
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 12:41:41 följande:
    De är de hon är känd för sin blogg. Den ska våall vara sveriges størsta eller nått sånt?Vi får hoppas Jessica skärpt sig till denna sesång. Skønt att jag inte var ensam om att tycka de iallafall
    Okej....kändisbloggare alltså! Hehe...lite som en dokusåpakändis
  • Kaxmaja
    Fjuppan skrev 2009-01-09 16:49:34 följande:
    Okej....kändisbloggare alltså! Hehe...lite som en dokusåpakändis
    Japp
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Fresa78

Hoppar in i tråden jag me
    Mina favoriter är nog Magnus Samuelsson och Morgan Alling (har tyckt om honom ända sedan "Tippen" på sommarlovsmorgon någongång på 90-talet) även om han troligtvis kommer spexa och ramla och så :-P

Ska bli kul i kväll! Jag och maken kollar tillsammans! Ni som har partners, är de lika intresserade som er?

• Kaxmaja
    Fresa78 skrev 2009-01-09 16:53:42 följande:
    Hoppar in i tråden jag me Mina favoriter är nog Magnus Samuelsson och Morgan Alling (har tyckt om honom ända sedan "Tippen" på sommarlovsmorgon någongång på 90-talet) även om han troligtvis kommer spexa och ramla och så :-PSka bli kul i kväll! Jag och maken kollar tillsammans! Ni som har partners, är de lika intresserade som er?
    Sambon säger att han inte bryr sig før 5 öre han sitter med sin data och hänger på bilforum. Jag sitter i andra soffhørnet med min data. Men sambon har en førmåga att komma med en jåakla massa komentarer skumt eftersom han inte kollar
  • k girl

Jag och maken är suckers för Let's Dance. I alla fall har han aldrig protesterat något när jag har slagit på det.

• mrs maniac

man måste ju bara kolla in magnus samuelsson, kan det bli en martin i repris?? han som är starkeman lär ju oxå gå ner i vikt =)

är det bara jag som tycker att programledarna suger? det vart ju liiite bättre när agneta sjödin försvann, men david hellenius är ett riktigt kräkpiller...

tur man får se deltagarna och juryn mest iaf.

• Kaxmaja
    mrs maniac skrev 2009-01-09 16:58:14 följande:
    man måste ju bara kolla in magnus samuelsson, kan det bli en martin i repris?? han som är starkeman lär ju oxå gå ner i vikt =)är det bara jag som tycker att programledarna suger? det vart ju liiite bättre när agneta sjödin försvann, men david hellenius är ett riktigt kräkpiller... tur man får se deltagarna och juryn mest iaf.
    David klarar jag av men Jessica var ruggigt dålig førra året hoppas verkligen att hon skärpt till sig iår.
  • Bevabus

SKÄMTAR DU?? Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR David Hans ironiska kommentarer då och då är klockrena
    mrs maniac skrev 2009-01-09 16:58:14 följande:

man måste ju bara kolla in magnus samuelsson, kan det bli en martin i repris?? han som är starkeman lär ju oxå gå ner i vikt =)är det bara jag som tycker att programledarna suger? det vart ju liiite bättre när agneta sjödin försvann, men david hellenius är ett riktigt kräkpiller... tur man får se deltagarna och juryn mest iaf.
  • vinterlärka

Jag gillar faktiskt både David och Jessica.

Svar på tråden Lets dance 2009