• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    Engla75 skrev 2009-01-16 21:36:37 följande:
    Tycker folk är orättvisa mot henne! Hon är tio gånger bättre än Elisabeth, Carl-Jan och George!!!!
    Håller med
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Yempa
    Engla75 skrev 2009-01-16 21:36:37 följande:
    Tycker folk är orättvisa mot henne! Hon är tio gånger bättre än Elisabeth, Carl-Jan och George!!!!
    Jag tror inte någon har nåt emot hennes dans, såvida hon inte dansar skitdåligt. Det handlar nog mer om hennes personlighet, tyvärr...
  • Perry the Platypus
    Misssy skrev 2009-01-16 21:36:11 följande:
    Amen shit! UT MED HENNE!!! En falskare människa får man leta efter...synd att man inte kan välja vem man vill rösta ut...
    Nu är det ju inte folks genuinitet utan dansförmåga som ska bedömas.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • 0709

Usch jag vill inte vara elak mot Isabella alls men jag tycker hon dansar så klumpigt och hon ser så illa till mods ut. Obehaglig på något sätt. Hon är väldigt ung och har mycket att lära. Finns dock andra där också som inte heller är bra men hon ser väldigt tillgjord ut! :/ tråkigt.

• Bevabus

Alltså... Hon låter så "sockersöt gullig" när hon pratar så det går mig på nerverna :S Kan hon inte bara prata i en normal samtalston?

• Loup Garou

Ja hon var faktsikt mycket bättre idag oavsett hur plastig hon än må vara, men är då inte lika dryg som... Jaja jag behöver väl inte tjata mer om henne

• Annanym

Okej, Blondini kanske inte är världsbäst, men hennes attityd är tusen gånger bätte än Kittys. Jag hoppas Kitty åker. Eller Carl-Jan. Eller Niclas. Eller... Ja, det är många som inte faller mig i smaken i år.

• Yempa
    Perry the Platypus skrev 2009-01-16 21:37:24 följande:
    Nu är det ju inte folks genuinitet utan dansförmåga som ska bedömas.
    Nä men tyvärr spelar det nog roll när man röstar på det här. Man röstar väl hellre på en som är charmig och trevlig än någon som låter som Isabella? Det här är bara min åsikt!
Svar på tråden Lets dance 2009