• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • maruttan

Angående låten "Fields of gold" så säger min man också ( som är DJ) att det är Sting!

• Bebis

Men det är väl inte konstigt att Kitty blir sur när juryn redan innan programmet bestämt sig för att hon inte ska vara med.
    Hon bedöms helt annorlunda än de andra för att de inte tycker om henne. Hon var betydligt bättre idag än förra veckan även om det inte var bra jämfört med andra. Precis som CJ och Hasse. De är inte särskilt bra men de får inte ettor för det.
    Trist att se vuxenmobbing så tydligt.

Don't Panic
  • Bevabus

hm..det där tycker jag låter helt fel..
    Nu vet ju inte jag allt om henne. Men som jag har förstått det så är hennes pappa väldigt rik och har ju därmed kontakter som fixade hennes blogg osv. Men rsten har hon fixat själv.
    År 2008 fick hon många jobb utanför sin blogg, däribland Lets Dance men även mycket, mycket mera. Jag vet att hon jobbar jättemycket och knappt hinner med att träna till Lets Dance så det ska hon ha beröm för tycker jag. Inte många i min ålder som skulle orka med det. Jag är personligen alldeles för lat för sånt..

maruttan skrev 2009-01-16 21:46:18 följande:
    Angående Blondinbella...har ni läst Expressens bilaga idag?? Där säger hon att hon har slitit länge för att tjäna så bra som hon gör nu. Hallå!!! "länge".....hon är 18 år för guds skull, hur länge kan hon ha jobbat???För att återgå till dansen så tycker jag Laila har varit bäst hitills och Carl-Jan eller Kitty borde åka ut. Helst Kitty så slipper man hennes dåliga attityd...
  • Perry the Platypus
    maruttan skrev 2009-01-16 21:47:49 följande:
    Angående låten "Fields of gold" så säger min man också ( som är DJ) att det är Sting!
    Däremot är den nog mer känd med Eva Cassidy.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Kaxmaja
    maruttan skrev 2009-01-16 21:46:18 följande:
    Angående Blondinbella...har ni läst Expressens bilaga idag?? Där säger hon att hon har slitit länge för att tjäna så bra som hon gör nu. Hallå!!! "länge".....hon är 18 år för guds skull, hur länge kan hon ha jobbat???För att återgå till dansen så tycker jag Laila har varit bäst hitills och Carl-Jan eller Kitty borde åka ut. Helst Kitty så slipper man hennes dåliga attityd...
    Vet inte om jag drømt eller om det är så men jag har før mig att hon "jobbat" med bloggen och de där sedan hon var 16. Men som sagt jag kan ha drømt de oxå
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Lovley

modestyclara skrev 2009-01-16 21:44:18 följande:

Lovley skrev 2009-01-16 21:39:07 följande:
    Det är Sting hävdar min man bestämt. Nu har vi också varit inne på tv4. Vad den heter är han inte säker på. Han gräver bland sina skivor nu.
    TUSEN TACK hittade låten wiiiie=)
    Hälsa din man och tacka med hehe
  • Perry the Platypus
    Bebis skrev 2009-01-16 21:48:01 följande:
    Men det är väl inte konstigt att Kitty blir sur när juryn redan innan programmet bestämt sig för att hon inte ska vara med. Hon bedöms helt annorlunda än de andra för att de inte tycker om henne. Hon var betydligt bättre idag än förra veckan även om det inte var bra jämfört med andra. Precis som CJ och Hasse. De är inte särskilt bra men de får inte ettor för det. Trist att se vuxenmobbing så tydligt.
    Näe, jag tror Kitty triggar dem på nåt märkligt vis. De verkar ovana att bli emotsagda.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Lets dance 2009