• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    Annanym skrev 2009-01-16 21:41:40 följande:
    Men pratar inte 18-åriga östermalmsbrudar sådär? Precis som 18-åriga rinkebybrudar pratar på ett visst sätt?
    jo.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Engla75

Isabella får vara kvar hoppas jag!

Är hon inte 17 år förresten?

• Hallonröd
    Lovley skrev 2009-01-16 21:39:07 följande:
    hallonrödom man lyssnar på tv4.se ://www.tv4.se/1.283438å stämmer inte länken som du skickade samma låt asså)
    Förlåt...var visst förra veckan låt...Generad

Ja denna vet jag tyvärr inte....
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Perry the Platypus
    Misssy skrev 2009-01-16 21:41:02 följande:
    Ja, då får du väl tycka det då. Precis som du och alla andra i detta forum så säger jag vad JAG tycker. Jag tycker ju inte du är elak och orättvis för det DU tycker, eller?
    Jo, men du verkar ju avsky henne för att hon är Blondinbella och "ska" avskys. Att hon pratar lite tillgjort betyder ju inte att hon är avskyvärd. Hon är 18 år och växer nog i sin kostym hon också.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Annanym

Alltså, jag struntar i hur Niclas W dansar. Jag AVSKYR att se honom (och resten av klanen) så han får dansa hur bra han vill, han får mig ändå att må illa.

• Kaxmaja

Jag ser hellre att en som tex Kitty som tjaffsar emot och drygar sig åker ut än att en som iallafall førsøker åker.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Perry the Platypus
    Kaxmaja skrev 2009-01-16 21:43:50 följande:
    Jag ser hellre att en som tex Kitty som tjaffsar emot och drygar sig åker ut än att en som iallafall førsøker åker.
    Samma här!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • modestyclara

Lovley skrev 2009-01-16 21:39:07 följande:

hallonrödom man lyssnar på tv4.se ://www.tv4.se/1.283438å stämmer inte länken som du skickade samma låt asså)
    Det är Sting hävdar min man bestämt. Nu har vi också varit inne på tv4. Vad den heter är han inte säker på. Han gräver bland sina skivor nu.
  • Annanym
    Kaxmaja skrev 2009-01-16 21:43:50 följande:
    Instämmer!
Svar på tråden Lets dance 2009