Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Aa samma här, jag var helt galen i Skärgårdsdoktorn så därifrån gillade jag henne. Men hennes riktiga Jag var inte lika kul..

Kaxmaja skrev 2009-01-09 16:41:38 följande:
    jag gillade henne INNAN programmet började men så när hon bara gnällde och gnällde och gnällde blä då trøttna jag.
  • Bevabus

SKÄMTAR DU?? Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR David Hans ironiska kommentarer då och då är klockrena
    mrs maniac skrev 2009-01-09 16:58:14 följande:

man måste ju bara kolla in magnus samuelsson, kan det bli en martin i repris?? han som är starkeman lär ju oxå gå ner i vikt =)är det bara jag som tycker att programledarna suger? det vart ju liiite bättre när agneta sjödin försvann, men david hellenius är ett riktigt kräkpiller... tur man får se deltagarna och juryn mest iaf.
  • Bevabus

Men åhh vad ska jag göra för att underhålla mig själv i två timmar?? Inget vettigt går på tv än ju..är uttråkad.

• Bevabus

Va gulligt humoristiska alla var

Och vilken rolig klänning Kitty har!

Jag är lite orolig för Magnus för han såg skräckslagen ut och lite "bortdomnad" :O

• Bevabus

I löööve him

Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:03:58 följande:
    Jag ahr lite svårt før Jonathan kåanner jag. Tyvärr beror de nog inte på honom utan på Ebba som han dansade med førra året
  • Bevabus

Ähhm..kära lilla du, Cecilia är inte ens med haha

Ankissen skrev 2009-01-09 20:07:01 följande:
    Jag tyckte Samuelsson såg stel ut. Sen stör jag mig på Cecilia, brottar-Martins brutta, och på att hon ALLTID visar minst halva sig naken... Hej förresten!
  • Bevabus

haha Jag tror du tänker på Jeanette för hon hade inte så mycke kläder på sig

Ankissen skrev 2009-01-09 20:08:53 följande:
    Då var det en annan som stulit hennes stil i så fall!
Svar på tråden Lets dance 2009