• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    Annanym skrev 2009-02-06 11:04:52 följande:
    Ååh, det känns så deppigt. Jag brukar alltid ha min godisdag på fredagar, mumsa lite till Let's dance och mysa. Men den här veckan blir det godisdag imorgon för då ska vi på kalas. Sjutton vad tomt det kommer att kännas ikväll! Får kanske göra några goda varma mackor eller nåt. Ostbricka. Jag vet inte. Tips på godisfritt smarr? (Och säg INTE fruktsallad eller grönsaksdipp!)
    Typiskt skulle just säga frukstallad. Hmmm räknar du popcorn som godis?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hallonröd
    Millami skrev 2009-02-06 11:30:42 följande:
    åååhhh varma mackor....*sluuurp*va lägger ni på era varma mackor?
    Det "klassiska",  ost, tomat, skinka..brukar ha paprika på också. Eller räkstuvning...också gott!
    Makrill i tomatsås med rå lök och ost över är mums också Räcka ut tungan
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Millami
    Hallonröd skrev 2009-02-06 11:33:45 följande:
    Det "klassiska",  ost, tomat, skinka..brukar ha paprika på också. Eller räkstuvning...också gott! Makrill i tomatsås med rå lök och ost över är mums också
    smaskens....tror de blir varma mackor här ikväll å till efterrätt godis
    Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • grabbarna

nu är jag lite elak som sitter och är glad att min man blev sjuk och fick gå hem från jobbet men weheee jag måste ta vab ikväll och kan se på lets dance istället för att jobba..

skulle göra fruktsallad till dom ikväll eftersom äldsta beställt det men nu får jag ju vara med jag också..mannen är nog också lite glad över att vara sjuk för annars måste han titta på lets dance med henne, jag jobbade förra helgen också och då fick han titta och han var inte road *konstiga människa*

• elegi

Jag kommer kolla Let´s dance ikväll men jag kommr inte kunna sitta med datorn.
    Vi ska åka till husvagnen och däör kommer vi få främmande av ett par vänner som oxå har husvagn, känns inte så schysst att sitta med datorn framme då

• Hallonröd
    elegi skrev 2009-02-06 13:22:57 följande:
    Jag kommer kolla Let´s dance ikväll men jag kommr inte kunna sitta med datorn.Vi ska åka till husvagnen och däör kommer vi få främmande av ett par vänner som oxå har husvagn, känns inte så schysst att sitta med datorn framme då
    Jo då...o du säger att det är FL så förstår de...vilka puckon annars Fundersam

*hahaha*...skojade bara
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2009-02-06 13:27:19 följande:
    Jo då...o du säger att det är FL så förstår de...vilka puckon annars *hahaha*...skojade bara
    o du = om du
  • elegi
    Hallonröd skrev 2009-02-06 13:27:19 följande:
    Jo då...o du säger att det är FL så förstår de...vilka puckon annars *hahaha*...skojade bara
    hihi nja dom vet nog inte ens vad fl är för nåt
    Det är ettpar i 50-60 års åldern som legat på samma camping som oss tidigare som kommer till våran nuvarande camping och hälsar på i helgen
  • Hallonröd
    elegi skrev 2009-02-06 13:30:12 följande:
    hihi nja dom vet nog inte ens vad fl är för nåt Det är ettpar i 50-60 års åldern som legat på samma camping som oss tidigare som kommer till våran nuvarande camping och hälsar på i helgen
    Ja ok....nä men annars så är det väl klart att man inte sitter med datorn och struntar i gästerna...du får ta igen det nästa fredag istället
  • Hallonröd

Nu har jag annat att göra om jag alls ska kunna se Let´s Dance ikväll....syns kl 20.  Hej Svejs så länge.

Svar på tråden Lets dance 2009