• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    Engla75 skrev 2009-02-06 22:14:42 följande:
    carl-jan åker
    tror de åär før många som tycker han är rolig tyvärr.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hallonröd
    Philofix skrev 2009-02-06 22:09:07 följande:
    Ja, jag är skitless på att ha ont och inte kunna äta vad jag vill. Bra i vikt seende så...men så jädra trist.Men jag får nöja med mig att BARA har anfall nu utan förlossningsvärkar som jag hade innan.Ska be att få nån medicin som jag kan ta när jag får mina anfall. Det jag fick när jag åt selleri var det värsta jag varit med om på senare tid. Hade ingen aning att det skulle orsaka sådan omänsklig smärta
    Ja fy vad trist...förstår dig....fick ju panik efter mitt stora och första anfall för 3 år sen och vågade knappt äta nånting. Men sen glömde jag mig mer och mer och började äta som vanligt igen. Jag tar Voltaren om jag får ont...får som känningar ibland och springer genst och stoppar i mig ett par tabletter för att stoppa värken.
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd

Äsch...Lindmarkers frisyr var väl inte så ny elelr ful?? Bara ett spänne i sidan och lite uppklippt på sidorna...Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 22:14:51 följande:
    Jo man kan se danserna men inte hela programmet. Eller de är på hemsidan gratis iallafall. Mamma bryukar kolla där.
    Okej, det är ju bra. Tänkte att man borde ju kunna se danserna då man kunde se framträderna i Idol ju.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Philofix
    Kaxmaja skrev 2009-02-06 22:15:49 följande:
    tror de åär før många som tycker han är rolig tyvärr.
    Tror jag med samma sak med Kitty också. Tror att George eller Hasse åker ikväll.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Marre
    Philofix skrev 2009-02-06 22:20:27 följande:
    Okej, det är ju bra. Tänkte att man borde ju kunna se danserna då man kunde se framträderna i Idol ju.
    Man kan se hela programmet på hemsidan en vecka efter att det sänts!
  • Kaxmaja
    Philofix skrev 2009-02-06 22:21:25 följande:
    Tror jag med samma sak med Kitty också. Tror att George eller Hasse åker ikväll.
    Hasse tror jag oxå e før omtyckt. Tror de ¨åar många som inte äns vet vem George är Jag hoppas dock att jag har fel
  • Kaxmaja

Nu får de banne mig børja igen. Vill lägga mig i sängen och lyssna på ljudbok ju

Svar på tråden Lets dance 2009