• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Lilaa

Philofix skrev 2009-02-06 22:24:28 följande:

Är det sant att Voltaren kan hjälpa? Det kan man ju köpa receptfritt på apoteket. Ska nog höra med kirurgen ändå för man kan inte operera bort gallväggarna va?Jo det är skittrist, äpple, grädde, rökt mat, selleri, fet mat är no no. Vågar inte chansa heller ju
    ursäkta att jag lägger mig i men jag hade oxå gallstenanfall förut men fick gallblåsan bortopererad och nu kan jag äta som vandligt igen
  • jemima78

fel beslut, jag skulle visst ha röstat.

• elegi

Jag har nu läst ifatt allt ni skrivit ikväll *pust*
    Håller med om det mesta ni skrivit och anser att Carl-Jan skulle fått åka, men Aro är ju inte direkt i topp helelr så det duger

• Emma83

orkade inte vänta på att se vem som åkte och blev jättebesviken nu när jag läste vem.. hasse är ju så skön att titta på ..

• L jung

Någon som vet om det startats en melodifestival tråd ännu?  Det börjar ju ikväll !!!!

Har lyssnat igenom de snuttar som finns av låtarna nu och fasen alltså, det är bra standard på låtarna i göteborg!!! (enligt min åsikt då...)

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • k girl

Jag FATTAR inte varför Elizabeth får sådan praise av juryn? Jag tycker att hon ser ut som en säck potatis - är det någon som kan förklara för mig vad de ser som jag inte ser?

• L jung
    k girl skrev 2009-02-07 10:08:30 följande:
    Jag FATTAR inte varför Elizabeth får sådan praise av juryn? Jag tycker att hon ser ut som en säck potatis - är det någon som kan förklara för mig vad de ser som jag inte ser?
    ... och jag förstår inte hur Bagge kan få 6or som Elisabet och jag tror Kitty också fick???? Dom går väl inte ens att jämnföra med varandra ... .eller???

Morgan och Bagge är överlägsna och Samuelsson är en skön person att ha med också.... resten kan åka!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • mamlan

Jag tycker fortfarande Bagge ska åka..hon tävlar inte på samma vilkor som de andra, hon har en dansutbildning i ryggen..Tycker därför inte det är kul att se henne även om hon är duktig. Det är antagligen därför hon får samma poäng som sämre dansare, de dömmer utefter hur bra hon är som utbildad dansare, inte som amatör som de andra. Det kräver mer av henne. Så för mig får hon gärna åka ut nästa gång.

• k girl

Ja men det säger ju juryn också, det är väl ingen nyhet att de förväntar sig att hon ska prestera?

Svar på tråden Lets dance 2009