• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Ramonas

mamlan skrev 2009-02-07 16:04:51 följande:

Jag tycker fortfarande Bagge ska åka..hon tävlar inte på samma vilkor som de andra, hon har en dansutbildning i ryggen..Tycker därför inte det är kul att se henne även om hon är duktig. Det är antagligen därför hon får samma poäng som sämre dansare, de dömmer utefter hur bra hon är som utbildad dansare, inte som amatör som de andra. Det kräver mer av henne. Så för mig får hon gärna åka ut nästa gång.
    Va är hon?? Vad gör hon i programmet då? *sucka*
  • maruttan

Ja men då kan vi ju kasta ut Morgan Alling också för att han har ju en akrobat utbildning i ryggen och det måste ju också vara en fördel eller?

• Ramonas

maruttan skrev 2009-02-07 21:41:40 följande:

Ja men då kan vi ju kasta ut Morgan Alling också för att han har ju en akrobat utbildning i ryggen och det måste ju också vara en fördel eller?
    Dans och akrobatik (heter dte så?) e inte samma sak....
  • maruttan

Ramonas skrev 2009-02-07 21:42:38 följande:

maruttan skrev 2009-02-07 21:41:40 följande:
    Ja
    men då kan vi ju kasta ut Morgan Alling också för att han har ju en
    akrobat utbildning i ryggen och det måste ju också vara en fördel eller? Dans och akrobatik (heter dte så?) e inte samma sak....
    Nej iofs inte men det måste ju vara en fördel eller hur? Och var inte Bagges dansutbildning jazzdans för 6-11 åringar?
  • mamlan

maruttan skrev 2009-02-07 21:45:05 följande:

Ramonas skrev 2009-02-07 21:42:38 följande:
    Nej iofs inte men det måste ju vara en fördel eller hur? Och var inte Bagges dansutbildning jazzdans för 6-11 åringar?
    Det var som danslärare i den gruppen hon jobbat, utbildningen varr på balettakademien eller något liknande. Och akrobatik och dans är inte samma sak..
  • Kaxmaja

Både dans och akrobatik handlar ju om kroppskontroll. Så jo jag tycker de e snarlikt.
    Men allvarligt orka ha den här disskusionen igen. De är fuiskigt att Markus Fagervall fick vara med i stjärnor på is oxå han som e gammal hockeyspelare. Och Kevin som tävlat i melodifestivalen och alltså har sceen vana fick vara med i Idol.
    Alltid finns de något att klaga på

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • maruttan

mamlan skrev 2009-02-07 22:01:37 följande:

maruttan skrev 2009-02-07 21:45:05 följande:
    Det
    var som danslärare i den gruppen hon jobbat, utbildningen varr på
    balettakademien eller något liknande. Och akrobatik och dans är inte
    samma sak..
    Men skrev jag någonstans att dans och akrobatik var samma sak???? Skrev jag inte nyss att det är en fördel med akrobatik????
    Ok jag har missat att hon har gått på balettakademin men hur som haver så tycker jag att det är upp till dem som skapar programmet att bedöma vilka de vill ha med och om hon skulle vara SÅ proffsig så borde de väl inte ha bett henne vara med?!
  • mamlan

maruttan skrev 2009-02-07 22:07:38 följande:

mamlan skrev 2009-02-07 22:01:37 följande:
    Men skrev jag någonstans att dans och akrobatik var samma sak???? Skrev jag inte nyss att det är en fördel med akrobatik????Ok jag har missat att hon har gått på balettakademin men hur som haver så tycker jag att det är upp till dem som skapar programmet att bedöma vilka de vill ha med och om hon skulle vara SÅ proffsig så borde de väl inte ha bett henne vara med?!
    Nä, jag ville bara framföra min åsikt ang. att peta morgan...Visst det är upp till tv4 att avgöra vilka de vill ha med, det är sedan upp till juryn att bestämma hur de dömmer och sedan upp till mig att tycka vad jag vill om vem jag vill rösta ut, eller ha kvar
  • Bebis

Fast om Laila vore så jäkla bra hade hon väl fått bättre poäng och det får hon ju inte

Äh de har olika bakgrund så är det, inte nåt att göra åt saken så det är väl bara att titta

Don't Panic
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-02-07 22:11:40 följande:
    Fast om Laila vore så jäkla bra hade hon väl fått bättre poäng och det får hon ju inte Äh de har olika bakgrund så är det, inte nåt att göra åt saken så det är väl bara att titta
    OM de skulle dra ihop en cykeltävling på tv4 så är de fusk om Elisabeth är med før hon har ju varit gammal tävlingscyklist förr i tiden
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Lets dance 2009