Lets dance 2009
Jag älskar Kittys stil Men domarna lär säkert påpeka hennes hållning..så får inte en pardans-rygg se ut...
Jag älskar Kittys stil Men domarna lär säkert påpeka hennes hållning..så får inte en pardans-rygg se ut...
Men neeej! Det var ju Lasse man var kär i
Nu blir det nog intressant...carl-jan
Aa hon överdrev lite med tanke på att det var första programmet faktiskt. Att bli sådär upprörd när juryn faktiskt vet vad dom snackar om och hon inte gör det ÄN. Det kändes rätt fånigt..
haha Carl-Jan är liksom en enda pinne som aldrig rör nacken utan bara trippar runt på tårna
Som dansare så måste jag nog säga emot dig där haha sorry
Det var elegant som Tony just sa, men själva stegen var katastrofalt
Bella uppfyllde mina förväntningar om henne Har läst Jonathans och hennes blogg så jag vet att de har ett bra band och Jonathan har berättat att hon har överträffat även hans förväntningar så...
Brunett-Berra hahahahahaha
Haha roligt hur alla hatar BlondinBella och därmed säger en massa extra elaka saker om henne Hasse Aro dansade tusen gånger värre och ingen är på honom lika mycket! Give her a break
Hon var ju faktiskt bättre än Aro. Lika bra att erkänna det
En liten tonåring rör upp alla Sveriges vuxna
Intressant också att jag som dansare ser saker som inte ni ser Sen vet ju inte jag om du har en bakgrund som dansare, men jag förmodar inte det för att du sa det du gjorde ;-?