Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

aa det ligger i generna

Perry the Platypus skrev 2009-01-09 20:54:53 följande:
    Förmodligen för att vi är tjejer och hon är tjej - nån måste vara hackkyckling.
  • Bevabus

haha

Kaxmaja skrev 2009-01-09 20:55:34 följande:
    kuuuuuuuuuuuuuuuuuul. Måste bero på att jag inte bor i Norge att jag inte blir upprørd då.
  • Bevabus

Jag fattar inte varför alla blir så upprörda över de låga poängen! Dom ger alltid så låga poäng i början så att dom kan ge skyhöga sen! Och Almenäs brer på deras besvikelse som tusan, hon gör mig irriterad nu..

"Men näääää, va synd att ni fick så låga poäng"...

• Bevabus

Sorry Jag började faktiskt känna mig lite tjatig

Annanym skrev 2009-01-09 20:56:52 följande:
    Beverly: Vi VET att du är dansare nu.
  • Bevabus

Okej boxaren har inte direkt bästa tekniken..men ack va sexig han ser ut i den där dräkten

• Bevabus

nope! men jag ser fram emot att se honom, han e värsta gullig ju :P

Linda365 skrev 2009-01-09 20:57:54 följande:
    Har Mojje dansat?
  • Bevabus

Tro mig, det är jag väldigt medveten om Och det har upprört hela dansvärlden när Lets Dance startade kan jag meddela. Alla blev helt vansinniga över att slutdomen inte var av riktiga domare, utanav Svenska folket som inte kan ett skit om dans
    Men till slut så får man ju acceptera att det bara är ett underhållningsprogram.

SchumiFerrari skrev 2009-01-09 20:58:47 följande:
    De flesta av oss här inne har inte en aning om dans eftersom att vi inte är dansare. Tror att de flesta som röstar inte heller är det utan de rösta efter sitt hjärta och hur de upplever att personen dansar.. Sedan hur det "ska" vara skiter svenska folket högaktnings fullt i... Det gör iaf jag...
  • Bevabus

MEN HALLÅÅÅÅÅ!!??? Hur fan kan dom ge honom två stycken 3:or när Magnus inte fick en enda och han var helt underbar!!!! George hopade ju före i takten en miljon gånger

• Bevabus

Men du missar min poäng Jag stör mig inte på programmet, jag stör mig på svenska folket som röstar som inte kan nåt om dans. För det resulterar i att fel personer åker ut. Men som sagt, jag har accepterat att det är så. Kan bara inte låta bli ibland att låta en kommentar eller två slippa ut om vad jag egentligen tycker om det där röstningssystemet.
    Precis som konståkare utan att tveka stör sig på svenska folkets röster i Stjärnor på is

fabler skrev 2009-01-09 21:02:41 följande:
    oki då lär man ju låta bli o kolla om man stör sig. jag undviker då program där jag stör mig.
  • Bevabus

*asg*

vackrastarflow skrev 2009-01-09 21:06:07 följande:
    vem har tagit Lindas hals??
Svar på tråden Lets dance 2009