Lets dance 2009
aa det ligger i generna
aa det ligger i generna
haha
Jag fattar inte varför alla blir så upprörda över de låga poängen! Dom ger alltid så låga poäng i början så att dom kan ge skyhöga sen! Och Almenäs brer på deras besvikelse som tusan, hon gör mig irriterad nu..
"Men näääää, va synd att ni fick så låga poäng"...
Sorry Jag började faktiskt känna mig lite tjatig
Okej boxaren har inte direkt bästa tekniken..men ack va sexig han ser ut i den där dräkten
nope! men jag ser fram emot att se honom, han e värsta gullig ju :P
Tro mig, det är jag väldigt medveten om Och det har upprört hela dansvärlden när Lets Dance startade kan jag meddela. Alla blev helt vansinniga över att slutdomen inte var av riktiga domare, utanav Svenska folket som inte kan ett skit om dans
Men till slut så får man ju acceptera att det bara är ett underhållningsprogram.
MEN HALLÅÅÅÅÅ!!??? Hur fan kan dom ge honom två stycken 3:or när Magnus inte fick en enda och han var helt underbar!!!! George hopade ju före i takten en miljon gånger
Men du missar min poäng Jag stör mig inte på programmet, jag stör mig på svenska folket som röstar som inte kan nåt om dans. För det resulterar i att fel personer åker ut. Men som sagt, jag har accepterat att det är så. Kan bara inte låta bli ibland att låta en kommentar eller två slippa ut om vad jag egentligen tycker om det där röstningssystemet.
Precis som konståkare utan att tveka stör sig på svenska folkets röster i Stjärnor på is
*asg*