• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • L jung
    Laila och Morgan i final, med en värdig 3e plats för den stora duktiga Samuelsson!!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ Carpe Diem ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Solen73

tycker att Laila dansar bra för det mesta men jag har så svårt för henne! Tycker att hon verkar lite små dryyyyyyyg. Svårt och greppa....

• shine
    Solen73 skrev 2009-03-17 12:24:18 följande:
    tycker att Laila dansar bra för det mesta men jag har så svårt för henne! Tycker att hon verkar lite små dryyyyyyyg. Svårt och greppa....
    Exakt min mening också.
    Gnäller mycket gör hon också.
    Nä ut med henne
  • tattoedbeauty

Magnus och Morgan är mina favoriter! Imponerande att en så stor och tung karl kan röra sig så lätt som Magnus gör.

• elegi
    tattoedbeauty skrev 2009-03-17 22:48:29 följande:
    Magnus och Morgan är mina favoriter! Imponerande att en så stor och tung karl kan röra sig så lätt som Magnus gör.
    Ja det gör mig oxå imonerad och inte tycker jag att han är sämre än dom heller, snarare tvärtom
  • mim

Magnus och Morgan, för att de har utvecklats mest på dessa veckor de har dansat, och jag lär då säga att Magnus är då mjukare i kroppen än vad man skulle kunna tänka sig, jag menar 150 kg!! puh vad tungt och bylsigt..

• Perry the Platypus

Som dansare är jag svag för Magnus, men det är bara att konstatera att Laila och Morgan är ännu duktigare.

Jag säger vad som helst när jag ställs mot väggen!
  • Ejin

Laila o Morgan... har gillat morgan fram till de sista... nu tycker jag han e liiite för mkt på nått sätt... men endå så tycker jag dom..... Magnus är väll duktig.. men ingen riktig dansare på nått vis

• Kaxmaja

Ni får klara er utan mig på fredag. Jag ska på bio

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • vinterlärka

De sa på radio nyss att Daniel Da Silva skiljer sig, så det verkar stämma.

Svar på tråden Lets dance 2009