• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Pyff
    Svar på #4540
    Hedebris skrev 2009-03-14 09:50:54 följande:
    är det bara jag som tycker att magnus ser ut som en vandrande tegelsten?
    Nej du är inte ensam! Jag tycker inte det är vackert att se en Hulk dansa, ledsen Magnus............. Jag fattar verkligen inte hur han kunde få 40 poäng igår??? HAn verkar jätte-trevlig och charmig, men Laila och Morgan äger och förtjänar en plats i finalen. Gillade inte Martin Lidberg heller när han var med, tycker helt enkelt inte det ser snyggt ut med muskelberg på dansgolvet.
  • Kaxmaja
    Pyff skrev 2009-03-14 14:44:54 följande:
    Nej du är inte ensam! Jag tycker inte det är vackert att se en Hulk dansa, ledsen Magnus............. Jag fattar verkligen inte hur han kunde få 40 poäng igår??? HAn verkar jätte-trevlig och charmig, men Laila och Morgan äger och förtjänar en plats i finalen. Gillade inte Martin Lidberg heller när han var med, tycker helt enkelt inte det ser snyggt ut med muskelberg på dansgolvet.
    Kunde inte ha skrivit de bättre själv
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • mamlan

Ok, bra da vet jag vem som akte..Da haller jag tummarna for att laila aker nasta veck da...

• hyperballad
    Svar på #4543
    mamlan skrev 2009-03-14 21:20:47 följande:
    Ok, bra da vet jag vem som akte..Da haller jag tummarna for att laila aker nasta veck da...
    va?
    laila ska ju inte åka ut... hmm
    jag tycker att magnus har dansat klart..
  • Kaxmaja
    hyperballad skrev 2009-03-15 17:23:18 följande:
    va?laila ska ju inte åka ut... hmmjag tycker att magnus har dansat klart..
    Håller med jag ser GÄRNA Laila i final.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • shine

Ja. Morgan och Magnus i final helt klart.

Anledningar till att jag inte gillar Laila:
    *tycker hon verkar dryyyg
    *hon har dansat förr vilket faktiskt ger henne ett försprång
    *Tycker att M och M har utvecklats mycket mer än L sen starten.

~ what doesn't kill you makes you stronger ~
  • elegi
    shine skrev 2009-03-15 20:03:07 följande:
    Ja. Morgan och Magnus i final helt klart. Anledningar till att jag inte gillar Laila: *tycker hon verkar dryyyg *hon har dansat förr vilket faktiskt ger henne ett försprång *Tycker att M och M har utvecklats mycket mer än L sen starten.
    Tycker inte att hennes tidigare danskunskaper direkt gynnat henne i Let´s dance isf så har det gynnat Morgan att han är akrobat...
    Men jag tycker att Magnus är grymt bra med tanke på sin kropppstorlek och enligt mig även bättre än Laila och ahr presterat bättre (iaf oftast) så jag vill se honom som vinnare.
    Morgan ahr varit grymt bra från början, blev sjukt imponerad av honom i örsta avsnittet och tycker ahn är en värdig tvåa.
    Laial är inte långt efter men i finalen får bara två plats och då anser jag att hon inte hör hemma där

Men skulle Laila vinna hela skiten så är hon absolut en värdig vinnare.
    Detta kan egntligen sluta hur som helst
  • vinterlärka

Jag tycker det är jättesvårt! Vill se Magnus vinna, men vet inte vem jag vill ska komma till final med honom. Tycker både Morgan och Laila är jätteduktiga.

• elegi
    vinterlärka skrev 2009-03-15 23:41:40 följande:
    Jag tycker det är jättesvårt! Vill se Magnus vinna, men vet inte vem jag vill ska komma till final med honom. Tycker både Morgan och Laila är jätteduktiga.
    Kan jag oxå hålla med om men Morgan ligger yttepyttelite före för min del... Men Magnus vill jag absolut se som vinnare
Svar på tråden Lets dance 2009