• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Perry the Platypus
    maruttan skrev 2009-03-20 22:40:04 följande:
    Varför har inte Laila något där att göra?? Känns lite som den kvinnliga avundsjukan som råder här inne......
    Inte från min sida iaf. Jag har haft Magnus som favorit hea tiden men anser inte att han är bättre än vare sig Laila elelr Morgan. Förutsatte att Laila och Morgan skulle gå till final och tyckte absolut at det hade varit mest rättvist.
    Jag säger vad som helst när jag ställs mot väggen!
  • shine

Jag tycker den här tävlingen går ut på vem som har UTVECKLATS mest. Inte vem som kunde dansa bäst från början.
    Det som utvecklats mest är ju helt klart magnus. Alltså borde han vinna.

• Finesse

Tycker det var synd att Morgan åkte.. folk glömde nog bort honom..

Jag har hela tiden ända från början tyckt att Morgan och Laila ska stå i final.. nu måste ju Laila vinna (och jag tycker inte ens om henne!) För Magnus tycker jag inte ska vinna..

Jag har inte sett dom andra säsongerna nånting men kunde dom dansa bra? dom som vann alltså

• Diva
    maruttan skrev 2009-03-20 22:40:04 följande:
    Varför har inte Laila något där att göra??Känns lite som den kvinnliga avundsjukan som råder här inne......
    Öh..njae. Väldigt kvinnligt att tro att det självklart inte kan finnas en bra motiverig till det utan att jag självfallet skulle vilja vara Laila Bagge egentligen... doh...
    Jag anser inte att hon hade där att göra för att hon har en fleraårig dansutbildning bakom sig.
  • maruttan

Känns bara som att det har varit ett evinnerligt hackande på Laila för att hon har varit danslärare åt tonåringar.....

Grejen med Morgan tror jag är att han var så duktig från början och det känns inte som att han har utvecklats så mycket sen de första avsnitten. Sen tycker jag det känns som om att han inte har gett lika mycket som Laila och Magnus t ex förra veckan när han kom av sig i koreografin flera gånger.

Men jag vill allvarligt veta vad alla har emot Laila?? Verkar som om att många inte gillar henne och jag förstår inte riktigt varför ärligt talat...

• shine

Jag förstår inte hur ni kan tycka att en person som arbetat som danslärare ska vinna. Visst det var för barn, men som danslärare kan man dansa grunddanser.
    Jag tycker det är FUSK och jag tycker helt klart magnus ska vinna. Han har börjat från absolut 0 och kommit så här långt.
    Beundransvärt.

• Diva
    maruttan skrev 2009-03-20 22:51:13 följande:
    Känns bara som att det har varit ett evinnerligt hackande på Laila för att hon har varit danslärare åt tonåringar.....Grejen med Morgan tror jag är att han var så duktig från början och det känns inte som att han har utvecklats så mycket sen de första avsnitten. Sen tycker jag det känns som om att han inte har gett lika mycket som Laila och Magnus t ex förra veckan när han kom av sig i koreografin flera gånger.Men jag vill allvarligt veta vad alla har emot Laila?? Verkar som om att många inte gillar henne och jag förstår inte riktigt varför ärligt talat...
    Hon har inte bara varit danslärare utan har även en gedigen showdansutbildning bakom sig. Hon är utbildad dansare. Och när de framkom så spelade hon dum och förtog inte alls varför hon skullöe anses ha ett stort försprång mot de andra. Det är för mig stor brist på insikt och ger ett ganska osympatiskt intryck. Jag är jäteförvånad att hon är kvar alls faktiskt.
  • Pyris

Håller med.
    Laila borde inte fått fortsatt om man får välja mellan Morgan o Laila så tycker jag Morgan utvecklats mer än vad Laila gjort.

Magnus har absolut förtjänat sin finalplats.

• Finesse
    maruttan skrev 2009-03-20 22:51:13 följande:
    Känns bara som att det har varit ett evinnerligt hackande på Laila för att hon har varit danslärare åt tonåringar..... Grejen med Morgan tror jag är att han var så duktig från början och det känns inte som att han har utvecklats så mycket sen de första avsnitten. Sen tycker jag det känns som om att han inte har gett lika mycket som Laila och Magnus t ex förra veckan när han kom av sig i koreografin flera gånger. Men jag vill allvarligt veta vad alla har emot Laila?? Verkar som om att många inte gillar henne och jag förstår inte riktigt varför ärligt talat...
    Jag har sett idol
Svar på tråden Lets dance 2009