• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • L jung

Hoppas på Laila ikväll !!!! Tycker hon har fått kämpa i en sån motvind i denna tävlingen, med miljoner åsikter om henne höger om vänster, både från jury och svenska folket (och nu får jag väl en hop med människor på MIG för att jag tycker att hon haft det minst lika kämpigt - fast psykiskt istället då..)

Magnus är duktig och har kämpat kanonbra, inget snack om saken... men hejar på Laila!

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ Carpe Diem ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2009-03-27 14:39:15 följande:
    Hoppas på Laila ikväll !!!! Tycker hon har fått kämpa i en sån motvind i denna tävlingen, med miljoner åsikter om henne höger om vänster, både från jury och svenska folket (och nu får jag väl en hop med människor på MIG för att jag tycker att hon haft det minst lika kämpigt - fast psykiskt istället då..)Magnus är duktig och har kämpat kanonbra, inget snack om saken... men hejar på Laila!
    Jag håller med dig
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • linjes

Vet inte vem jag hejar på men jag tror att Laila vinner Det har jag trott sen dag 1

• Gaztongirl

Jag hejar verkligen på Laila, tycker att hon fått ta emot onödigt mycket skit. Fast jag tycker att den verklige vinnaren är Morgan, kan inte hjälpa det.

• Kaxmaja
    Finesse skrev 2009-03-27 15:53:49 följande:
    Jag hejjar på Magnus men tycker att Laila ska vinna.. men sen får jag ju inte klaga då jag inte röstar
    ha ha precis regeln är stenhård
  • Snuan

Hej!

Ni som har erfarenhet av dans.. Det är många som säger att Magnus har det svårare (och därmed en bättre dansare) för att han för dansen. Denna diskussion brukar uppkomma varje år avseende deltagare av olika kön. Är tävlingsdans svårare för mannen?

• Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-27 16:07:35 följande:
    ha ha precis regeln är stenhård
    ojojoj.. tur att jag inte brukar klaga då för jag har aldrig röstat..... de räckte med dom där hysteriska samtalen under melodifestivalen...
  • Kaxmaja
    Ejin skrev 2009-03-27 19:13:33 följande:
    ojojoj.. tur att jag inte brukar klaga då för jag har aldrig röstat..... de räckte med dom där hysteriska samtalen under melodifestivalen...
  • Kaxmaja

Så nu sover lillkillen. Han brukar inte vakna och vi hoppas ha¨n inte gör de ikväll heller eftersom jag e ensam hemma.

Det finns glass hemma och chips och dip

Svar på tråden Lets dance 2009