• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Diva
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 12:46:09 följande:
    Men helt ärligt är inte denna diskussion ang om det är fuskigt eller ej avklarad för typ 400sidor sedan? Om man tycker att det är fruktansvärt jobbigt så låt bli att titta på programmet eller skriv klagobrev till tv4. Det är ändå Tv4 som tagit ut deltagarna.
    Que? Jag tänker inte skuta titta på programmet bara för att jag tycker att Leila inte har där att göra. Lustigt att skriva detta inlägg just efter du själv kommenterat den "onödiga" diskutionen...
  • Kaxmaja
    Diva skrev 2009-03-21 12:46:38 följande:
    Jo, men inte mer än andra "fysiker" som t ex idrottare. Och george Scott var ju ingen stjärna precis, även om han är superelitidrottare och sannolikt har dödskoll på sin kropp. Då tycker jag musikalitet är ett "större" försprång. Som jag skrev...

Det är ju även en viss skillnad på är och var.
    Säger absolut inte att du ska sluta titta på programmet om du tycker det är ett bra program.

Denna tråd har varit aktiv sedan 2 januari först var de Isabella som folk spydde galla över så fort hon åkte ut blev det Laila. Det har diskuterats detta ang fusk MÅNGA gånger i tråden. Om man vill så kan man tycka att allt är fuskigt. kevin i Idol har tävlat i melodifestivalen = sceenevana. Elisabeth har varit elit cyklist = hon är van att röra benen jäkligt fort osv osv. 

Jag väljer att acceptera de deltagare som tv4 valt ut helt enkelt. Jag känner ingen av dem så jag kan inte sitta här hemma och säga att jag avskyr eller hatar någon av dem. Jag kan ha svårt för vissa personer och jag kan tycka kläder och frisyrer är hiskeligt fula. 

Jag tycker Laila är super duktig och absolut värdig en final plats. Om jag hade fått välja så hade Morgan och Laila varit i final då jag tycker de är de två bästa.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi
    fabler skrev 2009-03-21 08:08:45 följande:
    Har man inte röstat får man inte klaga så idag är jag tyst
    Samma här fast det var ju inte heeelt fel som åkte ut enligt mig men jag vet att du har sorg idag
    Kram
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 09:59:07 följande:
    Nu har jag läst de ni ksrivit igång Ames och Elegi bra att ni tar de på allvar att ni måste se utrøstningen Modesty: flytta till Sverige neeeee vad tråkigt. Jag gillar att vara utlänningen i tråden ju
    Ja vi har förstått vad vårat uppdrag är
    Fast jag tror att vi höll på varsinn och tyvärr förlorade Ames denna gång
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 12:46:09 följande:
    Men helt ärligt är inte denna diskussion ang om det är fuskigt eller ej avklarad för typ 400sidor sedan? Om man tycker att det är fruktansvärt jobbigt så låt bli att titta på programmet eller skriv klagobrev till tv4. Det är ändå Tv4 som tagit ut deltagarna.
    You Go girl
    Håller med dig fullständigt, den diskussionen har varit uttjatat alltför länge nu *pust*
  • Pyff

Jag är sååå besviken på att Morgan åkte ut! Trodde ju att han skulle vinna hela skiten...........

• maruttan
    Kaxmaja skrev 2009-03-21 12:55:15 följande:
    Det är ju även en viss skillnad på är och var. Säger absolut inte att du ska sluta titta på programmet om du tycker det är ett bra program. Denna tråd har varit aktiv sedan 2 januari först var de Isabella som folk spydde galla över så fort hon åkte ut blev det Laila. Det har diskuterats detta ang fusk MÅNGA gånger i tråden. Om man vill så kan man tycka att allt är fuskigt. kevin i Idol har tävlat i melodifestivalen = sceenevana. Elisabeth har varit elit cyklist = hon är van att röra benen jäkligt fort osv osv.  Jag väljer att acceptera de deltagare som tv4 valt ut helt enkelt. Jag känner ingen av dem så jag kan inte sitta här hemma och säga att jag avskyr eller hatar någon av dem. Jag kan ha svårt för vissa personer och jag kan tycka kläder och frisyrer är hiskeligt fula.   Jag tycker Laila är super duktig och absolut värdig en final plats. Om jag hade fått välja så hade Morgan och Laila varit i final då jag tycker de är de två bästa.
    Kan få skriva att man bara håller med!
  • Finesse
    Det är ju även en viss skillnad på är och var. Säger absolut inte att du ska sluta titta på programmet om du tycker det är ett bra program. Denna tråd har varit aktiv sedan 2 januari först var de Isabella som folk spydde galla över så fort hon åkte ut blev det Laila. Det har diskuterats detta ang fusk MÅNGA gånger i tråden. Om man vill så kan man tycka att allt är fuskigt. kevin i Idol har tävlat i melodifestivalen = sceenevana. Elisabeth har varit elit cyklist = hon är van att röra benen jäkligt fort osv osv.  Jag väljer att acceptera de deltagare som tv4 valt ut helt enkelt. Jag känner ingen av dem så jag kan inte sitta här hemma och säga att jag avskyr eller hatar någon av dem. Jag kan ha svårt för vissa personer och jag kan tycka kläder och frisyrer är hiskeligt fula.   Jag tycker Laila är super duktig och absolut värdig en final plats. Om jag hade fått välja så hade Morgan och Laila varit i final då jag tycker de är de två bästa.
    Även fast om jag ogillar Laila så är hon värdig att vara i finalen

Och det är ju ett öppet forum och folk måste ju få skriva sina åsikter.. jag gillar Laila lika mkt som jag gillar Caroline Af Ugglas Kan inte säga varför jag får sånna känslor om vissa personer som jag överhuvudtaget inte ens känner.. men ibland blir det bara så..
  • L jung
    Det är ju även en viss skillnad på är och var. Säger absolut inte att du ska sluta titta på programmet om du tycker det är ett bra program. Denna tråd har varit aktiv sedan 2 januari först var de Isabella som folk spydde galla över så fort hon åkte ut blev det Laila. Det har diskuterats detta ang fusk MÅNGA gånger i tråden. Om man vill så kan man tycka att allt är fuskigt. kevin i Idol har tävlat i melodifestivalen = sceenevana. Elisabeth har varit elit cyklist = hon är van att röra benen jäkligt fort osv osv. Jag väljer att acceptera de deltagare som tv4 valt ut helt enkelt. Jag känner ingen av dem så jag kan inte sitta här hemma och säga att jag avskyr eller hatar någon av dem. Jag kan ha svårt för vissa personer och jag kan tycka kläder och frisyrer är hiskeligt fula.  Jag tycker Laila är super duktig och absolut värdig en final plats. Om jag hade fått välja så hade Morgan och Laila varit i final då jag tycker de är de två bästa.
    Kloka ord!
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ Carpe Diem ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Balehead
    Pyff skrev 2009-03-21 19:51:06 följande:
    Jag är sååå besviken på att Morgan åkte ut! Trodde ju att han skulle vinna hela skiten...........
    Samma här! Han är ju ankungen som kom in från gatan och transformerades till tvättäkta danskille. Hoppas man får se honom på dansgolvet framöver istället för i TV:n!
Svar på tråden Lets dance 2009