• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • EXPOSED

Jag MÅSTE gnälla, i tisdags var det vår här i Stockholm, så jag plockade fram utemöblerna och hade mig. Just nu är utemöblerna TÄCKTA av snö ...

• Kaxmaja
    modestyclara skrev 2009-03-27 20:20:21 följande:
    Nä vi ska sitta här i skenet av stearinljus i en timme imorgon *myser*Ska bli spännande att se om några grannar släcker... är ju tydligen någon fotbollsmatch också *helt ointresserad av sport*
    Men vad ska man göra då? Bara glo på varandra? *ser shockad ut*
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Ramonas

Varför köpte jag en stationär ist för en bärbar? Kan någon svara på det?? *morr*

• Kaxmaja
    EXPOSED skrev 2009-03-27 20:21:39 följande:
    Jag MÅSTE gnälla, i tisdags var det vår här i Stockholm, så jag plockade fram utemöblerna och hade mig. Just nu är utemöblerna TÄCKTA av snö ...
    Samma sak här. Men igår morse var det vår här men nu är de snö.
  • EXPOSED
    Ramonas skrev 2009-03-27 20:21:49 följande:
    Varför köpte jag en stationär ist för en bärbar? Kan någon svara på det?? *morr*
    För  att du ska få anledning att morra *njuter av min bärbara *
  • Kaxmaja
    Ramonas skrev 2009-03-27 20:21:49 följande:
    Ja de var lite smått klantigt. For erkänn att du hellre hade velat sitta här med oss och umgås?
  • modestyclara

Tja, vad sägs om att...skrämmande tanke...umgås med varandra i en timme?

*säger hon som sitter i ett hörn av soffan med sin bärbara och vars make alternerar mellan att sitta i andra hörnet med sin bärbara eller spela dataspel på den stationära*

• Ejin
    EXPOSED skrev 2009-03-27 20:21:39 följande:
    ja de e pissigt rent ut sagt... jag hade behövt medar på barnvagnen idag... den vägde bly när jag fick pulsa fram med eländet... här ute på vischan skottar dom nämligen inte så fort...
  • Kaxmaja
    modestyclara skrev 2009-03-27 20:23:40 följande:
    Tja, vad sägs om att...skrämmande tanke...umgås med varandra i en timme?*säger hon som sitter i ett hörn av soffan med sin bärbara och vars make alternerar mellan att sitta i andra hörnet med sin bärbara eller spela dataspel på den stationära*
    men jag är ju redan gravid. Så vad ska vi då göra?
    Vi sitter alltid i varsitt soffhörn med varsin data.
Svar på tråden Lets dance 2009