• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Bevabus

På ett vis så skulle jag svara Ja. Tjejerna som ska lärarna killa att dansa måste ju tvinga dom att föra runt dom och måste fuska så att det ser ut som att dom blir förda när det egentligen är tjejerna som släpar runt på killarna. Men i grund och botten så måste ju de båda tävlande lära sig att dansa och killen lär sig att föra med tiden. Men som sagt, det går nog lättare att fejka dans för en tjej eftersom att den proffessionella killen kan svänga runt henne som han vill

Snuan skrev 2009-03-27 17:44:52 följande:
    Hej!Ni som har erfarenhet av dans.. Det är många som säger att Magnus har det svårare (och därmed en bättre dansare) för att han för dansen. Denna diskussion brukar uppkomma varje år avseende deltagare av olika kön. Är tävlingsdans svårare för mannen?
  • modestyclara

Mitt FL beter sig väääldigt konstigt. Jag kan inte citera och om jag trycker på symbol för frågetecken ovanför inlägget så hamnar jag högst upp på sidan!?

Vad jag eg. skulle skriva var: vad sjutton är det för nåt Tony har under hakan? En ihopskrynklad papperservett?

• Ejin
    EXPOSED skrev 2009-03-27 20:09:51 följande:
    Ja, det är ju final = Slut på det roliga .
    aha... men vi har ju robinson på lördagen iaf... vet inte vad dom ska ha istället för lets dance på fredan framöver
  • EXPOSED

Vem håller ni på? Jag tycker att Magnus gjort den största prestationen, no doubt, men jag gillar Laila, och jag gillar Magnus, och jag gillar Laila, och…

Svårt! Äsch, båda får vinna .

• Kaxmaja

*Bjuder på Chips och dip*

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • EXPOSED
    Ejin skrev 2009-03-27 20:13:24 följande:
    aha... men vi har ju robinson på lördagen iaf... vet inte vad dom ska ha istället för lets dance på fredan framöver
    Mm, jag får väl snöa in på Robinsson då .
  • Bevabus

Bra dans, hon kommer få höga poäng men jag tyckte faktiskt hon gjorde det bättre första gången hon körde den här..

• Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-27 20:13:56 följande:
    *Bjuder på Chips och dip*
    ojoj.. man tackar... själv ha jag inte avklarat middagen riktigt än...
Svar på tråden Lets dance 2009