• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    hot fuss skrev 2009-03-27 21:45:52 följande:
    har alla här ändrat sig eller? jag har sagt att laila kommer vinna genom hela tävlingen men har haft alla emot mig då.skönt att se att ni ändrat er
    Jag har hejat på Laila LÄNGE med

Kom ihåg att ringa och rösta nu på Laila oxå
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • guild
    hot fuss skrev 2009-03-27 21:45:52 följande:
    har alla här ändrat sig eller? jag har sagt att laila kommer vinna genom hela tävlingen men har haft alla emot mig då.skönt att se att ni ändrat er
    ..har inte skrivit här förut, men följt snacket jag har hållt på laila,iallafall
    (¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER (¯`♥
  • EmmaRoSa

heja laila hon är så jäkla duktig..jag gråter och som en tossing har jag aldrig någonsin gjort till lets dance men detta va ju magiskt...Go Laila Go Laila....

• ixus

Det tråkiga är ju att Magnust säkerligen kommer att vinna Laila är så grymt mycket bättre än honom, men som i alla svenska "ring-o-röst-program" den som är mest "folkkär" vinner. Sugigt! Men, jag håller i alla fall tummarna för Laila

Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • Kaxmaja
    ixus skrev 2009-03-27 21:48:55 följande:
    Det tråkiga är ju att Magnust säkerligen kommer att vinna Laila är så grymt mycket bättre än honom, men som i alla svenska "ring-o-röst-program" den som är mest "folkkär" vinner. Sugigt! Men, jag håller i alla fall tummarna för Laila
    Släpp tummarna och ring och rösta istället
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Pyris

Jätte vacker dans verkligen. Rysningar..

Men fortfarande tycker jag Magnus har utvecklats mest vilket väl är syftet med tävlingen.
    Magnus slowfox är också så otroligt vacker tycker jag. En sådan stor man som kan flyta fram så graciöst.

• littlemum
    Pyris skrev 2009-03-27 21:50:10 följande:
    Jätte vacker dans verkligen. Rysningar..Men fortfarande tycker jag Magnus har utvecklats mest vilket väl är syftet med tävlingen. Magnus slowfox är också så otroligt vacker tycker jag. En sådan stor man som kan flyta fram så graciöst.
    orkade inte skriva det... tack för att du gjorde det
Svar på tråden Lets dance 2009