• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Mum of love
    Snuan skrev 2009-03-27 22:14:47 följande:
    början Mum of love skrev 2009-03-27 22:05:37 följande: Men med det resonemanget så skulle ju Laila vara helt diskvalificerad från att vinna redan från början. Jag tycker inte att det är den som utvecklats mest utan den som dansar bäst i finalen som är en värdig vinnare. I kväll är det Laila!
    Vet du va, va du tycker spelar inte så stor roll för mig , jag tycker Magnus ska vinna så de så   

Heja magnus hejja
    Lyckligast i världen!!!
  • Bevabus

Tillbaka vid datorn, har samlat tårarna igen men guud jag är fortfarande överkänslig som fan och blir rörd bara jag tänker på deras dans..jag orkar inte ens bry mig om vem som vinner haha, bryr mig bara om deras showdans

• elegi
    Mum of love skrev 2009-03-27 22:23:40 följande:
    Vet du va, va du tycker spelar inte så stor roll för mig , jag tycker Magnus ska vinna så de så    Heja magnus hejja
    Sexymala skrev 2009-03-27 22:17:03 följande:
    Nope, ikväll är det Magnus! Tycker jag Har frångått det där med utvecklas mest jag med, ikväll. För Magnus var bäst ikväll.
    Jag håller oxå på Magnus, har jag iofs gjort ett bra tag men iaf
  • Kaxmaja

De är riktigt spännande nu. Kul att de är så jämnt tycker jag

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mum of love

Enligt aftonbladet leder Magnus men bara me lite (brukar stämma) de som röstas där, men ja det skiljer så lite så man vet aldrig...

Hoppas hoppas

Lyckligast i världen!!!
  • Mum of love
    Kaxmaja skrev 2009-03-27 22:28:06 följande:
    De är riktigt spännande nu. Kul att de är så jämnt tycker jag
    Kan bara hålla me 
    Lyckligast i världen!!!
  • hot fuss

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

LAILA LAILA LAILA

Svar på tråden Lets dance 2009