• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    LHUF skrev 2009-03-27 21:56:17 följande:
    fast det var ju en dans som passade honom väldigt bra   och det är ju hon som bestämt hur showen skall vara väl?
    Dansaren gåor alla danser men de ska ta hänsyn och gøra danser som passar och visar den tävlandes bästa sidor och färdigheter. Så de gör nog en del tillsammans.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mum of love

Hoppas magnus vinner, vet att laila är duktigare p just dans men tycker magnus utvecklats mer (ja han har gjort största framstegen) laila har ju kunnat dansa sen första programet... 

Heja Magnus...

Lyckligast i världen!!!
  • Sexymala

Jag röstar på Magnus. Det är verkligen så jättesvårt, för de är grymma, båda två. Fast på sitt sätt. Magnus hade aldrig kunnat göra samma showdans som Laila, å andra sidan hade Laila inte kunnat göra samma showdans som Magnus. De visade de sidorna de är bra på helt enkelt. Laila är grym på att vara vacker och graciös. Magnus är grym på att vara en beast och störst och starkast. Älskar att de visade dessa sidor av sig själva. Anledningen som avgör för mig, är Annika! Hon är värd att vinna Ingen har ju varit med i så många finaler som hon!

Magnus ägde sina "standarddanser" idag. Han visade två sidor. Laila visade en, sin rockiga sida.. dock sjukt bra, men fortfarande bara ett "sätt" att dansa. Fick tårtar i ögonen till "Beauty and the Beast" och buggen, jisses vad det kommer buggas i hans hus säger jag bara!

• LHUF
    Sexymala skrev 2009-03-27 22:07:55 följande:
    Jag röstar på Magnus. Det är verkligen så jättesvårt, för de är grymma, båda två. Fast på sitt sätt. Magnus hade aldrig kunnat göra samma showdans som Laila, å andra sidan hade Laila inte kunnat göra samma showdans som Magnus. De visade de sidorna de är bra på helt enkelt. Laila är grym på att vara vacker och graciös. Magnus är grym på att vara en beast och störst och starkast. Älskar att de visade dessa sidor av sig själva. Anledningen som avgör för mig, är Annika! Hon är värd att vinna Ingen har ju varit med i så många finaler som hon! Magnus ägde sina "standarddanser" idag. Han visade två sidor. Laila visade en, sin rockiga sida.. dock sjukt bra, men fortfarande bara ett "sätt" att dansa. Fick tårtar i ögonen till "Beauty and the Beast" och buggen, jisses vad det kommer buggas i hans hus säger jag bara!
    Du sa så mkt bra att jag bara kan hålla med. Hade inte kunnat skriva det själv. Dom är ju så olika och bra på sina sätt.
    Tilde 080319
  • Kaxmaja

Kom ihåg att ringa och rösta nu

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Snuan

början
    Mum of love skrev 2009-03-27 22:05:37 följande:

Hoppas magnus vinner, vet att laila är duktigare p just dans men tycker magnus utvecklats mer (ja han har gjort största framstegen) laila har ju kunnat dansa sen första programet...  Heja Magnus...
    Men med det resonemanget så skulle ju Laila vara helt diskvalificerad från att vinna redan från början. Jag tycker inte att det är den som utvecklats mest utan den som dansar bäst i finalen som är en värdig vinnare. I kväll är det Laila!
  • Sexymala

Nope, ikväll är det Magnus! Tycker jag

Har frångått det där med utvecklas mest jag med, ikväll. För Magnus var bäst ikväll.

Svar på tråden Lets dance 2009