• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Ester W

Tillslut hittade jag tråden, vilken tur trodde nästan inte att det fanns en Lets dance tråd! Laila och Morgan tyckte jag var bäst!

• Loup Garou
    MammaHela skrev 2009-01-09 22:05:50 följande:
    CarlJanBellaElisabethHasse
    Ungefär som min då... Fast din saknade en viktigt du måste ha tappat
  • Millami

näpp nu går jag å sover....ny dag imoron...då e d körslaget som gäller

gonatt o sov gott!

Lycklig Mamma till Anton, filuren i magen BF 13.4-09
  • Mumfy  1
    Hallonröd skrev 2009-01-09 21:48:57 följande:
    Vad gott !! Var skitsugen på ostbågar förut idag...köpte till ikväll men nu är jag inte alls sugen...
    jag kan ta dem
    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Mallan76

Jag undrar varför "alla" hatar Isabella? Vad har hon gjort för ont?

(Ska erkänna att jag var en av dem som hade en sisådär 1000 fördomar om Isabella, innan jag läste hennes blogg. Jag ska inte påstå att jag håller med om allt hon säger...
    Men ett kan jag säga, och det är att media har förmedlat en ganska orättvis bild av denna ambitiösa unga tjej. Hon verkar faktiskt vara en vettig tjej, målmedveten, intelligent och sympatisk. Och hon skriver absolut inte bara om mode och utseende, utan även om samhällsfrågor och politik. Önskar att alla som har en åsikt om henne åtminstone kunde läsa hennes blogg och ge henne en chans! )

Jag tyckte annars att Morgan och Magdalena med sina respektive danspartners dansade bäst ikväll!

• Hallonröd
    Mumfy 1 skrev 2009-01-09 22:19:45 följande:
    jag kan ta dem
    Vassego´...
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Loup Garou
    Mallan76 skrev 2009-01-09 22:22:42 följande:
    Jag undrar varför "alla" hatar Isabella? Vad har hon gjort för ont? (Ska erkänna att jag var en av dem som hade en sisådär 1000 fördomar om Isabella, innan jag läste hennes blogg. Jag ska inte påstå att jag håller med om allt hon säger... Men ett kan jag säga, och det är att media har förmedlat en ganska orättvis bild av denna ambitiösa unga tjej. Hon verkar faktiskt vara en vettig tjej, målmedveten, intelligent och sympatisk. Och hon skriver absolut inte bara om mode och utseende, utan även om samhällsfrågor och politik. Önskar att alla som har en åsikt om henne åtminstone kunde läsa hennes blogg och ge henne en chans! )Jag tyckte annars att Morgan och Magdalena med sina respektive danspartners dansade bäst ikväll!
    Hade ingen uppfattning om henne innan jag såg henne idag eftersom jag inte visste att hon fanns Men hon var inte person som tilltalade mig (genom tv´n iaf) alldels för klämkäck och för bäst utan att vara det om man säger så. Vinnarinstinkt är bra visserligen men nja jag fick inget tycke för henne!
  • maruttan

Jag har absolut inget emot Blondinbella som person ( vet knappt vem människan är..) däremot tycker jag att hon dansade som en kratta och såg helfånig ut..

• Hallonröd
    Mallan76 skrev 2009-01-09 22:22:42 följande:
    Jag undrar varför "alla" hatar Isabella? Vad har hon gjort för ont? (Ska erkänna att jag var en av dem som hade en sisådär 1000 fördomar om Isabella, innan jag läste hennes blogg. Jag ska inte påstå att jag håller med om allt hon säger... Men ett kan jag säga, och det är att media har förmedlat en ganska orättvis bild av denna ambitiösa unga tjej. Hon verkar faktiskt vara en vettig tjej, målmedveten, intelligent och sympatisk. Och hon skriver absolut inte bara om mode och utseende, utan även om samhällsfrågor och politik. Önskar att alla som har en åsikt om henne åtminstone kunde läsa hennes blogg och ge henne en chans! )Jag tyckte annars att Morgan och Magdalena med sina respektive danspartners dansade bäst ikväll!
     Jag hatar inte henne...verkar vara målmedveten och duktig för sin ålder. Men hon dansde inget vidare...måste man väl få säga ändå..?..Flört
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
Svar på tråden Lets dance 2009